Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

problemer med mastercard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kone og jeg har efter udskiftning fra almindelige visa dankort og over til mastercard, haft et utal af problemer med at kunne betale og samtidig også at kunne overføre beløb til anden side. Selv om der er fuld ud dækning for disse beløb. Jeg ved så ikke om nets har noget at skulle bestemme ud over hvor mange penge man kan bruge inden for en vis grænse? I hvert fald har vi ingen problemer med manglende dækning og lignende og vi har ikke noget lån eller haft et ønske om et loft på disse kort.

Jeg tænker på om man simpelthen kan droppe det danske system og så finde en international bank i udlandet hvor man kan få bedre betingelser og hvor vores lønninger fra arbejdsgiver kan overføres. Vores hobby virksomhed benytter visa dankort hvor erhvervskreditten er tilknyttet og der er ingen problemer men vi vil helst ikke blande privatforbrug og erhvervskredit sammen så derfor benytter vi ikke dette visa dankort til privatforbrug.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

mange modtager ikke betaling via master da master jo koster dem penge at tage mod. I kan da sagtens have to visadankort - et til hver sin konto

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og tak for svar. Det er ikke blevet bedre i perioden frem til i dag hvor vores bank endnu ikke har kunne finde ud af at hjælpe os med problemstillingen. Problemet med visa dankort mener jeg er, at det ikke er internationalt, ligesom mastercard er det? Jeg ved ikke hvad den reelle forskel egentlig er på disse to 2 typer kort, men kender bare en del mennesker som aldrig har problemer med deres mastercard. Så jeg undre mig en del.

Mvh vædderen.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

vædderen:
visa dankort mener jeg er, at det ikke er internationalt, ligesom mastercard er det?
fuldstændigt lige så internationalt. Brugt i Danmark er det et Dankort for alle som kan tage dankort - med de lave dankort omkostninger, brugt i alle andre lande er det et rent internationalt VISA

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 12
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok så er der jo i princippet ikke nogen grund til at skifte over til mastercard som jeg fornemmer det. Meningen var hovedsaglig at vi skulle bruge vores kort når vi flytter til Thailand.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)