Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App/program til registrering af medarbejdere

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en udfordring.

Jeg er indehaver af et servicefirma, hvor jeg har en flok medarbejdere, som selv bevæger sig rundt hos de forskellige kunder. Det går egentlig overordnet helt fint. Men vi mennesker er jo alle forskellige og nogen typer har det med at glemme ting, som andre tager som en selvfølge. Jeg oplever at et par medarbejdere er lidt forvirret i deres hoveder, så derfor glemmer de til tider at slukke for lyset, låse døren og slå alarmen til hos den kunde, som de besøger og måske er den sidste der forlader og dermed har ansvaret for.

Derfor søger jeg et system / app / program, som gør det let for den enkelte medarbejder og jeg selv, at inden de forlader en kunde, så skal de tjekke et par punkter af på en app. (det kunne være: har du slukket lyset, har du låst døren, har du slået alarmen til osv.) og så tjekke de punkter af på appen og så bliver den sendt som en kvittering til mig.

Så kan det både hjælpe medarbejderen til at huske det og jeg har en kvittering på det.

Samtidig skal det også være en app, der vitterligt registrer at det rent fysisk bliver besvaret på den fysiske lokalitet, således at medarbejderen ikke bare sidder hjemme i sofaen og tjekker det af.

Findes noget sådant - enkelt, nemt og til en fornuftig økonomi?

På forhånd tak

Birger

Fra København
Tilmeldt 12. Apr 11
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Jun 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusind tak for jeres link. Dem kigger jeg lige på.

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birger

Vil høre om du har fundet en brugbar løsning - eller om du stadig søger.

Hvis du stadig søger kan jeg nok hjælpe dig med en løsning.

mvh

Hilbert Dam

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)