Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skaffer man betalende kunder til website, hvor 99% er gratister?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretningsmodellen er:

Studerende kan bruge Studiejob-danmark.dk gratis.

Virksomhederne betaler for deres jobopslag, når de søger en studiemedhjælper.

Den online trafik fra de studerende udgør op imod 99% af den samlede trafik, så Google Adwords er umiddelbart et dyrt medie at bruge.

Hvad kan du anbefale af medier til markedsføring med henblik på salg af jobannoncer til virksomheder?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Holger,

Du står i PRÆCIS samme situation, som jeg; sælge jobannoncer til virksomheder.

Jeg driver også en jobportal, for de unge, der søger fritidsjob - med samme forretningsmodel.

Det, som jeg har gjort, er telefonsalg og personlig salg. Ring/tag ud til butikkerne/virksomhederne og sig hej og sælg dit produkt derfra. :-)

Et godt tip er at holde øje med de lokale blade og aviser, hvor der tit og ofte er en sektion i, som hedder "stillinger tilbydes". Deri kan der sagtens være nogle af de jobannoncer, som du sælger, i. Dog er det typisk både dyrere og mere ineffektivt at annoncere sine ledige stillinger frem for diverse jobportaler som vores.

Held og lykke. Du skal endelig bare skrive - jeg har nemlig også arbejdet hårdt for at hente jobannoncerne ind; det kan være svært.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Interessant med din feedback fra "vores" branche. Processen du beskriver er tidsmæssigt ikke den letteste eller billigste, så hvordan kan du tjene penge på det setup - (jeg kan umiddelbart ikke se på dit website, hvad en jobannonce koster). 

Mvh

Holger

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Holger,

Nej, det nuværende website er ikke noget at prale af; det nye kommer snartligt! :-)

Du har nok ret i, at det ikke er så effektivt at sidde og få afslag på afslag over telefonen eller rende fra butik til butik; men hvad er alternativet?

Jeg tjener pengene, når virksomhederne takker ja til en jobannonce, hvorefter jeg jo selvfølgelig fakturerer dem.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

flot side der er lavet Smile

jeg ville satse på søgemaskine optimering 

få lavet en blog på siden så du får løbende indhold siden især starten vigtigt der er jo ikke meget indhold på siden

blog indlæg lave 10-30 på 500 ord med h1 overskrifter underoverskrifter h2 og teksten h3 og h4 

få SSL CERTIFIKAT url det betyder også noget i seo og siden bliver mere sikker 

få facebok del like på siden OPEN GRAPH

mange undersider har ikke meta titler og meta beskrivelsen http://www.studiejob-danmark.dk/cms/hvad-er-studiejob denne her har 31 tegn og nul meta beskrivelsen lav titlen imellem 40-60 tegn og meta beskrivelsen 120 tegn til 160 tegn 

billeder nogle mangler al tekst alle jeg tjekkede manglede titler på billederne 

få social aktive på siden google plus og facebook

få oprette en https://www.google.com/business/  så kommer du lettere op med de lokale søgninger omkring Ishøj 

links godkendes og beholder links er det nødvendigt med en god hjemmeside så lav siden så god som muligt 

God ide vær aktiv bruger herpå amino.dk husk klik ret profil klik over debat indstillinger og indsæt dit signatur links der , det kan du altid starte med 

Der findes mange muligheder med en google søgning brug blandt andet disse ord så finder du noget såsom link kataloger , du kan sende pressedemdelser ud , der findes artikel sider , du kan blive skribent artiklen sider med mere der findes ekstreme mange flere ord kun fantasien sætter grænsen men bare de første ord så er der mange måneders arbejde husk dog altid når skriver ud nogle steder alt skal være unikt hver eneste gang

få en video på siden 

få skrevet en presse meddeles 

viden er vigtigt læs seo bøger http://www.seo-lex.dk/ http://seo.demib.dk/ http://linkbuildingbogen.dk/download/ 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt kort:

Presseomtale

Salgsbreve

Linkedin

Ved hjælp af de tre kanaler kan du få godt fat i din målgruppe - men det koster selvfølgelig lidt at sende salgsbreve ud - alternativt kan du ringe først og få lov at sende dem en mail.

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 07:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Tak for super mange gode indspil. 

Det eneste jeg umiddelbart ikke er enig i er brugen af linkkataloger. Så vidt jeg ved, er linkkataloger i bad standing hos søgerobotterne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Holger:

Hej Mikael

Tak for super mange gode indspil. 

Det eneste jeg umiddelbart ikke er enig i er brugen af linkkataloger. Så vidt jeg ved, er linkkataloger i bad standing hos søgerobotterne.

Det er en myte at det er helt bad stad du brude læse seo bøgerne  men du kan læse her omkring det med link katalogerne  http://www.henrik-bondtofte.dk/linkkataloger 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)