Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Google Analytics i Prestashop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg forsøger at få sat Google Analytics op på min webshop (Prestashop).

Jeg har oprettet en konto på GA, og skal i Prestashop bruge en Client ID, Client Secret og en Profile. Dette kan jeg ikke umiddelbart finde på GA.

Nogle der kan guide mig mod målet?

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe,


Inde på Analytics skal du trykke på Administrator, oppe i højre hjørne, og herefter finde knappen der hedder sporingskode :)


Vh,
Meal4U.dk

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Meal4U

Tak for dit svar.

Jeg kan finde en Sporings-ID under det faneblad, men ikke de af Prestashop efterspurgte oplysninger. Burde de andre normalt stå derinde?

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malthe,


Hvis du har installeret Analytics-modulet, inde på PrestaShop, så er det også kun sporing-id'et du skal bruge jo? :)

Men hey, vent lige to sekunder? Er det noget andet du prøver at få til at virke da? Dvs. noget andet end alm. Analytics?


Vh,
Meal4U.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 36
Fra  MyNewArt Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej begge to - og tak fordi I gider svare mig :)

Jeg fandt et nyt modul inde på Prestashop, hvor jeg ganske rigtig kun skulle indtaste en sprorings-ID. Dette er nu gjort.

--- Men inde på kontrolpanelet på Prestashop er der et link til Google Analytics, der fører mig hen til:

Jeg ved ikke om jeg blot skal se bort fra dette, nu hvor jeg har hentet og aktiveret det andet google analytic-modul, men der er tilsyneladende to stk. Jeg mener det vedhæftede hedder Google Analytics API.

Mvh

Abstrakte malerier til salg - abstrakte kunst til salg - køb dit næste moderne abstrakte maleri hos galleri mynewart.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)