Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kredit svindel - webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

 

Jeg har været så uheldige for ca 4 mdr siden at jeg havde en kunde som bestilt en vare af mig til værdi af 3700.- Men opdager at person har fortaget en kredit svindel. Derfor valgte jeg at gå videre med sagen til de svenske politi! Efter 2 mdr efterforskning. Har de svenskepoilti valgt og lukket sagen, da der mangler beviser.

Hvad kan jeg gøre herfra

Har beviser på at vedkommen har fået pakken og underskrevet forsendelsen.

Nogle som har par gode Råd

Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 2268
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

AP:

Jeg har været så uheldige for ca 4 mdr siden at jeg havde en kunde som bestilt en vare af mig til værdi af 3700.- Men opdager at person har fortaget en kredit svindel. Derfor valgte jeg at gå videre med sagen til de svenske politi! Efter 2 mdr efterforskning. Har de svenskepoilti valgt og lukket sagen, da der mangler beviser.

Hvad kan jeg gøre herfra

Har beviser på at vedkommen har fået pakken og underskrevet forsendelsen.

Nogle som har par gode Råd

Overordnet, se at komme videre!

 

Hvis politiet har valgt at lukke en efterforskning, må du kunne antage at der ikke er tilstrækkelige beviser til en straffesag. Så er der den rent civilretlige del tilbage mellem dig og "svindleren", og inddrive en gæld hos en person der muligvis ikke (det har svindlere jo sjældnet) har nogen penge at betale med er det samme som en sikker udgift, med mindre du self ved personen har nogle penge eller aktiver du kan få udlæg eller sikkerhed i.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Politiet gør desværre ikke noget ved det. Kom videre og glem det.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er to muligheder, enten dropper du sagen og kommer videre, ellers tager du den til inkasso i Sverige, med de omkostninger, som der nu følger med. Det sidste har jeg haft god erfaring med, da man er totalt fucked i Sverige, hvis man ender i deres version af Ribers, så de fleste betaler, når der kommer en inkassoskrivelse...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Der er to muligheder, enten dropper du sagen og kommer videre, ellers tager du den til inkasso i Sverige, med de omkostninger, som der nu følger med. Det sidste har jeg haft god erfaring med, da man er totalt fucked i Sverige, hvis man ender i deres version af Ribers, så de fleste betaler, når der kommer en inkassoskrivelse...

 

Hvem kan du anbefalde af bruge til inkasso firma?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)