Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo på min mail , hvordan gør jeg det

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Apr 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil have mit nye logo på min mail samt mine kontakt oplysninger , hvordan gør jeg det.

Fra København
Tilmeldt 5. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Fra  BureauOversigten.dk Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger lidt af hvilket mail program du bruger - Men begrebet du leder efter hedder en 'auto-signatur'.

Prøv at Google dig frem til løsningen feks.: 'Autosignatur Outlook 2016' eller lign. Så finder du nok hurtigt en guide.

Mvh David

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på hvilken mailklient du benytter. Hvis du angiver dette vil du give bedre forudsætninger for os til at hjælpe dig :-) 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Simon Børsting Sørensen :

Kommer an på hvilken mailklient du benytter. Hvis du angiver dette vil du give bedre forudsætninger for os til at hjælpe dig :-) 

Vrøvl, det kommer an på hvilken mailklient MODTAGER bruger - med andre ord den skal være optimeret til ALLE de gængse mailklienter.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ellers jeg svarer ganske fint på trådstarters spørgsmål, i forhold til hvordan han får sine kontaktoplysninger som signatur på hans mail :-) Forholder mig ikke til selve den tekniske opsætning af signaturret. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Prøv at benytte dette link, og følg instruktionsvideo, så skulle det gerne virke: https://htmlsig.com/

God dag

Mvh Lasse

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Jeg synes ellers jeg svarer ganske fint på trådstarters spørgsmål, i forhold til hvordan han får sine kontaktoplysninger som signatur på hans mail :-) Forholder mig ikke til selve den tekniske opsætning af signaturret. 



Beklager hvis jeg lød lidt hård i tonen det var ikke meningen:-) Men jeg husker en anden tråd herindefra for et par år siden, hvor en anden havde betalt sig fra at få opsat en signatur i egen mailklient. Han klagede nu over at hans kunder (der brugte en anden mailklient) ikke kunne se signaturen ordentligt. Men han havde reelt fået hvad han havde betalt for, han kunne bare ikke bruge det til noget. Så derfor er det vigtigt at trådstarter har fokus på at det ikke bare skal se godt ud i den mailklient han selv bruger.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Simon Børsting Sørensen :

Jeg synes ellers jeg svarer ganske fint på trådstarters spørgsmål, i forhold til hvordan han får sine kontaktoplysninger som signatur på hans mail :-) Forholder mig ikke til selve den tekniske opsætning af signaturret. 



Beklager hvis jeg lød lidt hård i tonen det var ikke meningen:-) Men jeg husker en anden tråd herindefra for et par år siden, hvor en anden havde betalt sig fra at få opsat en signatur i egen mailklient. Han klagede nu over at hans kunder (der brugte en anden mailklient) ikke kunne se signaturen ordentligt. Men han havde reelt fået hvad han havde betalt for, han kunne bare ikke bruge det til noget. Så derfor er det vigtigt at trådstarter har fokus på at det ikke bare skal se godt ud i den mailklient han selv bruger.

Helt fint :-)

- I øvrigt IKKE mig med 1 stjerne rating på dit indlæg

Tilmeldt 3. Apr 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger hotmail.com er det lige til at finde?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)