Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne med eller uden bindestreg

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden bindestreg. Måske er adressen nemmere at læse når det er med bindestreg, men på en telefon er bindestreg typisk gemt af vejen og derved ikke lige til at finde hvis man skal indtaste adressen.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden bindestreg. Altid.

Det har ingen betydning om det er nemt at læse. Ingen har brug for at læse dit url.

Tanke... er mystore.dk ikke meget generisk? Hvorfor vælger du ikke et domænenavn der er mere unikt. Et navn der siger noget om dét du sælger – eller om dig? Hvis du laver keyword research kan du finde et godt navn der hjælper dig med at komme højere i søgninger.

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 46
Fra  Treemy ApS Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

helt klart uden -... mystore.dk vil jeg bestemt gå med.

Tilmeldt 18. Apr 16
Indlæg ialt: 35
Fra  MachineReady Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke engang gide at registrere et domæne med bindestreg for at redirecte til mit domæne uden bindestreg.

I min verden er domæner med bindestreg så gammeldags at hvis der faktisk var en der ville være sjov og købte et domæne med "mit" navn og bindestreger i, så ville jeg bare sige "good luck".

Der kan selvfølgelig være helt særlige undtagelser hvor det måske er et eksisterende brand som af en eller anden grund indeholder bindestreg, men udover det kan jeg ikke komme i tanke om andre undtagelser.

Machine Learning rådgivning og Software udvikling: MachineReady

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

chri571p:
Jeg står nu og har fundet et domæne, men jeg kan ikke blive enig med mig selv om det skal være med eller uden bindestreg.
Om det skal være
mystore.dk
Eller
my-store.dk

Jeg hælder mest til uden bindestreg, da det alt andet lige må være nemmest for mine kunder at huske, men jeg ved ikke, er der nogle tanker jeg burde at gøre omkring det, eller tænker jeg bare for meget over tingene?

Begge domæner er optaget siden 2010 og 2011 så det er nok lidt spild af tid.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)