Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til spørgsmål om title tag i serp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger på nogle af mine webshops keywords har jeg lagt mærke til, at i google ender mine title tags med - Thyshoppen. Det er ikke noget jeg har skrevet den skulle, men gør det med stort set alle title tags i google. Hvorfor gør den det og hvordan fjerner jeg det?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ofte lagt ind i dit tema eller CMS, så alle korte titler får tilføjet det.

Hvordan du får det væk, afhænger lidt af hvilket CMS du anvender og lidt andre ting.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger themt Mystile, men skifter snart fra det gratis themplate til et premiuim, Desuden sat op med Yoast seo plugin.

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Det er ofte lagt ind i dit tema eller CMS, så alle korte titler får tilføjet det.

Hvordan du får det væk, afhænger lidt af hvilket CMS du anvender og lidt andre ting.

Hvordan får man det fjernet så?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger helt af hvordan Wordpress sættre det ind.

Ofte vil dit tema hente blogname info ind via din header.php

Men prøv følgende:

Indstillinger → generelt → slet sidetitel og tagline.

Du skal dog være opmærksom på, at din sidetitel kan være brugt som overskrift / logo, hvis du ikke har indsat et logo på anden måde.

Hjælper det ikke, skal du ind i din header.php og slette det som står imellem <title> </title>

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)