Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår skal jeg gå igang som publisher, og hvilket site skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg driver til dagligt www.visada.dk - 3 uger gammel webshop.

Jeg kunne godt tænke mig at prøve affiliate branchen af, og ser store muligheder indenfor netop den branche.

Spørgsmålet er; Hvornår er tiden inde? og hvilken portal er bedst?

Søger evt. en rådgiver indenfor området. Betaling kan også gives.

Håber I kan hjælpe!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil anbefale www.partnerads.dk som er det bedste sted at starte med affiliate program som en lille webshop. Hvad med adwords bruger du det? 

Fra Glostrup
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 108
Fra  EC Service ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Fin webshop du har dig der! Jeg ville sige prøv to? Partner Ads & Euro-ads...

Der var også en anden en som jeg kun havde hørt negative ting om.. Men kan ikke lige huske navnet på dem? Noget med T? :)

- Erdalg

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay! Du er ikke bange for, at jeg vil forspilde min tid og chance, ved at gå igang allerede nu? Og har du et bud på, hvor meget Affiliate kan generere til min omsætning? Har nemlig ingen anelse om potentialet :-).

Adwords kommer til at køre fra på mandag af.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel:
Du er ikke bange for, at jeg vil forspilde min tid og chance, ved at gå igang allerede nu?

Det kan være, at det kommer til at gå over al forventning, og din omsætning fordobles. Så vil det næsten være spildt ikke at gå i gang.

Daniel:
Og har du et bud på, hvor meget Affiliate kan generere til min omsætning?

Det afhænger af, hvem der vælger at bruge dit affiliate tilbud. Nogen er vildt gode til at skaffe gode leads, mens andre bare får et par klik ind og aldrig solgt noget. Men det afhænger også af, hvor godt din hjemmeside konverterer. Det er noget som du kan ændre på, ikke affiliates.

Så alt fra 0 kroner til en milliard mere i omsætning, det er umuligt at sætte tal på.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvornår er tiden inde? Når du kan få affiliators til at udskifte nuværende banners med dine. Det gør de når mavefornemmelsen og EPC taler for det. Mavefornemmelsen er styret af om du har et bredt interessant produktudbud, om din shop er på vej op, om du er populær på sociale medier, om du tilbyder de mest populære betalingsalternativ, om du har varerne på lager, om dine banners er velproducerede, om din webshop fungerer godt osv. osv.

EPC er kort fortalt det som en gennemsnitsaffiliator får betalt for at sende een kunde til en webshop. Desto højere EPC, desto attraktivere er webshoppen af markedsføre. Bedre konverteringsrate, højere gennemsnitlig basketsize og højere provision er de variabler som du kan påvirke for at opnå en EPC på 2-2,5% (som jeg vil mene at du bør have for at være attraktiv).

Hvilken portal er bedst? Som allerede nævnt i tråden, så er Partner-ads nok det netværk hvor du får bedst hjælp og hvor du når ud til flest affiliators. På Partner-Ads finder du også en masse guides som giver dig svar på det meste.

Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk interessant. Så skal jeg vente lidt endnu - Tusind tak for et utrolig informativt indlæg :-)

Tilmeldt 10. Feb 16
Indlæg ialt: 3
Fra  Kelkoo Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil nu også sige, at du sagtens kan gå i gang med det samme. Din shop skal ikke være perfekt inden du går i gang, og EPC ændrer sig jo alligevel som du optimerer din shop.

Som jeg ser det, går du kun glip af indtjening og synlighed hos affiliate partnerne hvis du venter.

Partner-ads Yes

Forresten lækker webshop på flere måder.. Wink

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)