Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg WooCommerce på dansk?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, problemet stammer fra, at jeg oprindelig downloadede den amerikanske version. Troede ikke, at det ville volde så mange kvaler! Der er muligvis et andet forstyrrende element - jeg har Avada-theme oveni.

Hvordan tjekker jeg, at wp-config.php er sat til da_DK? Jeg ved ikke, HVOR jeg kan tjekke dette. 

Og præcis HVOR uploader jeg dine 2 filer? wp-content/languages? 

Mane tak!

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

CPHNYC:

Og præcis HVOR uploader jeg dine 2 filer? wp-content/languages? 

Jeg mener, jeg har ikke den _html root directory, som du nævner i et svar længere oppe i denne tråd. :-)

Tilmeldt 6. Feb 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Update: Det virker!!! Jeg er ikke helt sikker på, HVOR i processen det endelig klikkede, men det virker nu. Mange tak!!!! :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

CPHNYC:
Update: Det virker!!! Jeg er ikke helt sikker på, HVOR i processen det endelig klikkede, men det virker nu. Mange tak!!!! :-)

Det er jeg glad for. Held og lykke med siden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Jeg har prøvet at downloade de filer, og har lagt dem ind det sted som du har guidet til. Når jeg har lagt dem ind, er det godt nok oversat, men der er nogle ganske få ord som den ikke har oversat... (ca. 3 ord)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan oversætte dem ved at hente Loco Translate. Bare søg på det plugin under plugins. Hvilke ord er der tale om? Hvis det kun er dem i dit kontrolpanel, så ville jeg ikke gøre mere ved det, da det kun er dig, som ser det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har jeg prøvet, og det virker fint. Der er bare mange ord der skal oversættes, men det er bare dem på siden der er vigtigst.

Det ord som ikke bliver oversat er: Be the first to review "produkt"

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:

Hvis du har forstand på denne del, finder du det ved at trykke på følgende mapper: public_html, wp-content og her languages.



Jeg sad og bøvlede med samme problem og kunne heller ikke få det til at fungere, før det gik op for mig at sprogfilerne naturligvis skal ind under wp-content/languages/plugins før det fungerer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Når du har gjort det, er der så ikke en sætning som stadig hedder: "Be the first to review "produkt" ?

Tilmeldt 1. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo. Det er også nogle sætninger inde i admindelen der ikke er oversat.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)