Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link bytte, SEO

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder på at få min hjemmeside til at rangere højere på Google. Det er en hjemmeside der omhandler forsikringer til dyr.

Jeg ville derfor høre, om der er nogen der vil bytte lidt relevante links.

Er der nogen der har andre gode råd til, hvordan man får sin hjemmeside til at rangere højere, uden man skal betale for det?

Mvh.

Signe

Tilmeldt 14. Apr 15
Indlæg ialt: 64
Fra  www.hundenogkatten.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej signe jeg måske interesseret da jeg har en webshop med hunde og katteudstyr på www.hundenogkatten.dk 

hvordan har tænkt at linksne skulle placeres :) 

Ejer af en lille men ambitiøs webshop med dyreartikler ved navn www.hundenogkatten.dk  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis i endnu ikke har tilføjet en blog-side til jeres hjemmesider, så få dette gjort, og så kan i på den måde skrive relevante artikler samt linke til hinanden i blogindlæg der passer til modtageren af linkets website :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus 

Det lyder rigtig godt. Jeg har en blog på min hjemmeside, hvor jeg så kan lave et indslag, hvor jeg linker til din hjemmeside. Du kan selv vælge hvilket "søgeord" du gerne vil have jeg skal bruge. Jeg plejer at få flettet det ind i teksten. Du kan se et eksempel nederst på min forside, hvor jeg linker til en side om forsikringer. På den måde kan vi bytte links.

Mvh.

Signe

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Really:

Er der nogen der har andre gode råd til, hvordan man får sin hjemmeside til at rangere højere, uden man skal betale for det?

Skab en masse værdifulde tekster på dit site. Så skal nok folk begynde at linke til dig hvis dit indhold er troværdigt og relevante for en masse mennesker. Dette er også de allerbedste links du kan få, i stedet for såkaldte linkbytte aftaler mm. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)