Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Råd; Gaming Webshop.. Affiliation?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer Cool

Jeg står i den situation, at jeg er ved at planlægge opstarten, af en ny webshop med henblik på salg af gaming hardware og merchandise. 

Sitet skal gøre sig gældende, ved at være sitet: der ALTID, har den ønskede gennemskuelighed - samt direkte kontakt med kundegruppens interesser (i form af nye udgivelser indenfor hardware, såvel som spil).

Vi ønsker at rådgive brugerne, til valget af de bedst egnede produkter indenfor deres "felt" dette ville vi gøre, via skrevne anmeldelser såvel som supplerende videor på youtube (unpackings og reviews).

Vi ønsker at have en ungdommelig tilgang til projektet, så det kan give et autentisk og opløftet pift til sitet - bla. i form a give-aways og kontakt med brugerne igennem flotte og spændende nyhedsbreve og interaktion gennem sitets facebookside.

Efter denne korte introduktion til konceptet, lyder mit spørgsmål:

Vil det give mening, at lave affiliation aftaler - med henblik på at få folk til at bruge disse links/reklamer i forlængelse af de produktanmeldelser vi med tiden vil lægge tilgængeligt på sitet. Eller udgør dette ikke en betydelig værdi?

Jeg er godt klar over, at det selvfølgelig er afgjort af den pågældende trafik, men måske hvis nogen allerede havde gjort sig lidt erfaringer, indenfor samme felt.

Det er min opfattelse, at "De tunge drenge" Komplett m.m sidder tungt på salget og har gjort det i et stykke tid - når det kommer til mange af de kendte mærker inden for hardware. 

Så derfor denne spekulation, for at få et mere eller mindre "bæredygtigt" site på benene fra start.

Derudover, har jeg også gjort mig lidt overvejelser i forhold til disse "DLC's" Altså Computerspil, der købes online og kan hentes direkte via tilknyttede download links. Er der nogen der har erfaring med dette og hvordan det fungere?

Jeg sætter stor pris på jeres tilbagemeldinger - Mvh og på forhånd tak - Snorre Hansen Yes

Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 25
Fra  Smartsmoke.dk Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SnorreHansen

Nu er dit indlæg lidt gammel, men alligevel vil jeg gerne komme med mit besyv på dit spørgsmål.

Hvad der angår spørgsmål omkring affiliate er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener.

Hvis du mener du vil starte din shop med affiliate produkter (du sælger for andre via affiliate). Så er det en billig måde og komme i gang på, at indsamle kunder/besøgende. Når du så har en kritisk masse af besøgende og har fået indsamlet en pose penge til indkøb af produkter, så vil jeg tage springet og blive 100% e-købmand.

Herefter vil jeg lave en aftale med et affiliate bureau og få nogen til, at sælge for mig fra deres sider.

Jeg ved ikke om det gav mening for dig, eller om svaret er for gammelt:-)

Lad mig hører om du er kommet godt i gang.

Mangler du en e cigaret, så kig på Smartsmoke.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)