Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapitalisere på 20k+ daglige besøgende - hvordan?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Har en hjemmeside med lidt over 20.000 faste besøgende. Det er en niche side indenfor medicinal industrien hvor patienter søger råd og udveksler erfaringer med hinanden. Der er opinion leaders der kommer med relevante artikler og et meget aktivt forum.

Mit spørgsmål er hvordan jeg skal gribe det an at få tjent nogle penge på den trafik der er? Og er det overhoved nok besøgende til at generere en indtjening?

Skal det være affiliate marketing, reklamer, produkt reklamationer med procent betaling, udbud af kurser indenfor industrien eller noget helt andet?

Alle tanker er velkomne :)

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det mest nærtliggende ville vel være, at smide nogle relevante reklamer på siden. Enten Google Adwords eller målrettet reklamer gennem et partner netværk.

En anden mulighed ville naturligvis være, at tilknytte en webshop til siden, såfremt du kan opstøve, nogle relevante produkter at sælge til din målgruppe.

Jeg synes 20.000 daglige besøgende lyder af rigtig meget, og det burde bestemt være muligt, at tjene nogle fornuftige penge på den trafik, indenfor din niche. Mon ikke du også ville kunne sælge noget reklameplads, til en producent af medicin, som er direkte målrettet mod dine patienter.

Mvh. Martin

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kig rundt på nogle af de mange affiliatenetværk (partner-ads, euroads, smartresponse og så videre) og hop ind på Google adsense og opret dig. Adsense viser relevante reklamer for brugeren (efter hans/hendes søgehistorik og generelle adfærd) og ved partnerprogrammerne kan du selv finde relevante produkter.

Umiddelbart er 600.000 månedlige besøg et meget højt talt, hvoraf man da i hvert fald gerne skulle kunne få 1% (6000) til at klikke sig ind for 1-2 kroner pr. reklame (eller deromkring).

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller kig på www.digitaladvisor.dk de kan sikkert hjælpe med at finde nogle gode reklamer du kan sættes

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

woodrow:
Mit spørgsmål er hvordan jeg skal gribe det an at få tjent nogle penge på den trafik der er? Og er det overhoved nok besøgende til at generere en indtjening?


Det lyder interessant - jeg kunne da godt finde på at betale for at få køre nogle annoncer eller ligende....

send en PM

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det lykkes at finde nogle reklamer at sætte ind?

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå direkte til kilden
Ring rundt til dem som kunne have interesse i at annoncerer på din side.
Start småt og stig i pris i takt med efterspørgslen.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykkes det at finde en løsning?

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder svært. 

Klart nok. Der er mange besøgende. 

Du bør som udgangspunkt finde lidt mere ud af, hvem dine bruger er. Hvor gamle er de? Køn? Demografi? Osv. 

Herefter kan du prøve at finde ud af, hvad passer til temaet på din side. Du siger patienter.. Rådgivning? Jeg ved ikke.. Jeg vil personligt først lave en analyse af, hvem dine brugere rent faktisk er. Så kan du bedre målrette.. Ellers famler du i blinde :)

Hjemmeside om danske aktier

Tilmeldt 2. Nov 15
Indlæg ialt: 146
Fra  eRecept.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

woodrow:
Har en hjemmeside med lidt over 20.000 faste besøgende. Det er en niche side indenfor medicinal industrien hvor patienter søger råd og udveksler erfaringer med hinanden. Der er opinion leaders der kommer med relevante artikler og et meget aktivt forum.

Det lyder spændende. Hvad er det for en hjemmeside du har?

e Recept Receptpligtig medicin på nettet. Godkendt af de danske sundhedsmyndigheder.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)