Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Granskning af min (kommende) web shop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 280
Fra  ... Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Dette skal ikke betegnes som en "bedøm min hjemmeside tråd" men en tråd, hvor jeg "be'er" om tørre og konstruktive amino tæsk, af min web shop som den står nu (vi er ikke gået live endnu), simpelthen for at få råd og vejledning, således at de skavanker der måtte være, bliver luget ud.

Det vil sige jeres hjælp/råd til bl.a.

- Strategisk lay out af siden ift. at få "lokket" kunden til at købe mit produkt

- døde links

- Lay out generelt - skal der byttes rundt på nogle elementer

- Brugervenlighed fra forburgerens perspektiv

- Er alle de nødvendig links der

- er der ting der mangler

- Handelsbetingelser

- ...og hvad i nu ellers måtte have af input

Håber der nogle web shop guru'er der vil deltage.

Linket til min side er hyldahlthomsen.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fonten af teksten til venstre stresser mine øjne ekstremt (24 tommer skærm vel at bemærke). Derudover synes jeg det er ret småt. Til højre forståpr jeg ikke, at du bruger så lille tekst, når du der er masser af plads i boksene. Derudover vil jeg gerne, at den nederste boks' bund passer med billedet ved siden af. (Ren OCD)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor forsiden i mine øje er meget pæn, så mangler undersiderne lidt guf, der skal overbevise forhandlere/kunder.

Både visuelt men især tekstmæssigt - Hvilke materialer? Hvorfor er den ideel til haven? osv..  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)