Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MobilePay business UDEN INDLØSNINGSAFTALE

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det lade sig gøre at lave en webshop som UDEN indløsningsaftale kan tage imod mobilepay via det (syntes jeg), smarte indtast telefonnummer og din telefon meddeler at der er en mobilepay regning som skal betales?

For ideen falder lidt fra hvis det skal koste en masse at tage imod MobilePay på webshoppen med mere eller mindre gratis når kunden handler i butikken (MED SAMME TELEFON)

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver en indløsningsaftale med Nets, Teller, Euroline (Bambora) eller Clearhaus at få MobilePay Online. Ifølge epay.dk. Så det kan du ikke.

Men hvorfor falder det til jorden, hvis du skal betale for denne service? Er det fordi du ikke har så stort et salg?

Jeg forstår ikke argumentet "Med samme telefon".

- kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det falder til jorden fordi jeg i dag modtager MobilePay, Kontanter og Bankoverførelse - Altså maksimalt 1%/5 Kr i gebyrer.

Hvis jeg skal lave en WebShop vil samme betalings muligheder komme til at koste en indløsningsaftale, Payment Provider Service OG gebyrer som jeg betaler i dag. 

For kunderne er det som jeg skriver fra samme telefon, det er blot et spørgsmål om hvorvidt kunden sender penge eller bliver spurgt om at sende penge....

Håber jeg denne gang har forklaret mine synspunkter tilstrækkeligt.

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil tage Dankort, Mobilepay osv, kan det ikke gøres lige så billigt som du gør nu. Evt kan du benytte Paypal, men der er også et gebyr

Jeg kan ikke se på din side om du har et CVR nummer, men det kræver det for at benytte Dankort og mobilepay.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)