Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til woocommerce

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Derude..

Jeg har et shopsystem i wordpress - woocommerce, og der er noget jeg ikke kan finde ud af, som generer mig en del. Vil høre om i ved noget om det?

Under mine produkter kunne jeg godt tænke mig at jeg selv kunne bestemme hvilke produkt der ligger øverst i gruppen (altså de nyeste produkter). Altså når jeg tilføjer nye produkter, så kommer de jo automatisk til at ligge øverst i produktgruppen, men på min forside har jeg nogle produkter som vises, de nyeste produkter. Men jeg vil gerne kunne bestemme hvilke produkter der vises som nyeste produkter, og dermed osse på forsiden. Er det noget i kender til, om et kan lade sig gøre?  

På forhånd mange tak :)

Bedste hilsner Mette_s

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En måde er at lave en produktkategori der f.eks. hedder 'Forside'. De produkter du vil have vist på forsiden, giver du så denne kategori. Og på forsiden indstiller du produktfremvisningen til at vise produkter fra kategorien 'Forside'.

Ret simpelt og logisk, egentlig Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

..iøvrigt er der nogle webshop-templates, der viser et produkts kategori(er) - så du skal måske ikke kalde den for 'Forside', som jeg skrev, men istedet 'Aktuelt' eller 'Tilbud' eller noget der giver mere mening Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 29. Apr 15
Indlæg ialt: 62
Fra  Billig-Bredbånd.nu Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug for nyt bredbånd? Tjek min side www.billig-bredbånd.nu ud!

Fra Østbirk
Tilmeldt 30. Sep 12
Indlæg ialt: 101
Fra  Monbjerg Pil og Print Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du selv vil vælge rækkefølgen skal du:

Se produktoversigten

Vælg Lynrediger

I feltet "Rækkefølge" skriver du et tal. Ex 100 for de der skal stå sidst og 10 for de der skal stå først.

Så får du varene vist i den rækkefølge du ønsker.

Eneste ulempe er at alle varer skal rettes, da de står med 0 som standard og så vil de jo stå først.

Hilsen

Lars Svane

http://monbjergpil.dk

også en woocommerce side.

monbjergpil.dk Posca - Molotow - hobbymaterialer - Sten - Fossiler

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Din beskrivelse giver god mening, dog forstår jeg ikke at det du skriver med at angive mine varer med 10 eller 100. På min forside er der vist ialt 8 produkter, og det er dem jeg bare gerne vil kunne give et tal, som du siger og få til at blive vist på forsiden. Men når jeg ligger varer ind så kommer de nyeste varer automatisk til at ligge der. Mener du da at jeg skal angive et nummer fra 0 og op til 100 evt. (hvis jeg har 100 varer) for at den så vil ændre fra automatisk til manuel (inddeler efter nummer) Eller er det kun de varer som jeg vil have liggende først der alle bare skal have et nummer?

Hilsen Mette_s

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Aå vælger du bare at give dem tal fra 1-8 :D 

Men du kan også vise dem som Featured Products. Der skulle gerne være en kolonne under produktoversigten hvor der er en stjerne ud for hvert produkt. tryk på den så den bliver markeret og sæt din forside til at vise Featured products. så vil den vise de produkter du har afkrydset med stjerner.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Netguru89

Jeg kan ikke umiddelbart se at jeg kan ændre på produktrækkefølgen udfra det første link du har givet. Men jeg vil lige prøve at se den video som du har linket til.

Tak for det.

Hilsen Mette

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa David.

Når du skriver at jeg skal oprette en produkt katagori der hedder forside fx. hvor er det så at den skal oprettes. Er der under produkter - og så katagorier eller er det godt nok inde under tilføj produkt eller produkter. Hvis du ser på min forside i bunden så ses mine 8 nyeste varer, det er dem som jeg gerne selv vil vælge rækkefølge på? Hvis det giver mening. Eller jeg vil gerne bestemme at de her 8 varer som ligger her, skal blive liggende her, også selvom jeg ligger nye varer ind. Men som det er nu vil den bestemme at de nyeste varer jeg ligger ind, de skal ligge der på forsiden automatisk. Håber det giver mening.

Hilsen Mette

Fra Støvring
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 107
Fra  FornyDinBolig Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa JB

Har prøvet at skrive tal, det virker ikke. Men har prøvet at sætte stjerne ud for, men de bliver desværre ikke vist på forsiden af den grund. Men kan du sige hvor man kan ændre og sætte forsiden op til at vide Featured products. Er i tvivl om det er under produkter, for jeg har set under sider - og under forside, men der kan ikke finde noget.

Hilsen Mette

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)