Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din webshop et spark i røven

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

TomClausen:
Det meste af tiden er jeg i UK, men ville ønske jeg var mere i DK og kunne drive en dansk version af min webshop

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Det må da være muligt enten af sende varerne fra UK eller få en samarbejdspartner i DK?

Just a thought.............

Hilsen Morten

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Stærkt!

Er ikke i tvivl om at man som shopejer kan få meget ud at sådan et netværk - ikke mindst fordi relationerne også er aktuelle efterfølgende.

Skide godt gået af arbejdsgruppen bag!

Mvh Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

TomClausen:
Det meste af tiden er jeg i UK, men ville ønske jeg var mere i DK og kunne drive en dansk version af min webshop

Hvorfor skulle du ikke kunne det? Det må da være muligt enten af sende varerne fra UK eller få en samarbejdspartner i DK?

Just a thought.............

Hilsen Morten

Hej Morten, har skam tænkt seriøst på det, leder i øjeblikket efter en der har lyst til at arbejde sammen(se anden tråd under:samarbejdspartner) , leder efter en partner så varerne kan væe på lager i DK, da fragten vil blive for dyr for kunderne hvis de skal sendes til DK, ellers så kunne man såmænd godt.

ps med et dansk registreret domæne skal man vel have adresse i DK for at have en betalingsaftale og kunne tage imod kreditkort?

vh Tom

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Køge
Tilmeldt 9. Oct 09
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Boysen :)

Super lækkert, vi sidder også lige i øjeblikket og fumler med at få et lignede arrangement på benene bare i København. Super fedt!

Mvh Daniel Z.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Det virkelig fedt at der også kunne opstå grupper rundt om i landet, pt. er vi 15 fordelt sådan fra det meste af Danmark. Hvis I gerne vil oprette en gruppe i fx. København, skulle i overveje at deltage på en af vores møder. Det vil helt sikkert give inspiration til et godt arrangement.

 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)