Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Epay.dk tilbyder nu betalingsmodul til Wordpress!

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Lisbeth, det som de fleste af os reagerer så kraftigt på, er, at du fastholder at det er en plausibel løsning, at lave en webshop i DK, der henvender sig til kunder i DK, uden at tilbyde betaling med dankort. Den går altså bare ikke!

Mvh

Jakob

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg hverken siger eller fastholder, at det "er en plausibel løsning, at lave en webshop i DK, der henvender sig til kunder i DK, uden at tilbyde betaling med dankort."

Når som helst der er økonomi i en dankortløsning, vil jeg til enhver tid anbefale den. Hvilket jeg også har skrevet et par gange undervejs i debatten.

I en helt konkret situation - og i den alene - betragter jeg en webshop med PayPal som en ok løsning:
når man vil sælge en eBog eller to i stærkt begrænset omfang fra eget website.

Det er ikke lig med, at jeg ikke synes, der er bedre løsninger!

Mange venlige hilsner
Lisbeth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

80% af dankortene i dag er VISA/DK og kan derfor fint bruges i PayPal - og de sidste 20% der ikke har er givetvis ikke målgruppen.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg vil gerne dele mine erfarner af WP e-commerce med jer: tænk jer godt før inden I vælger at bruge det plugin som webshop!

Jeg brugt dage på at installere og konfigurere for at til sidst opdage at hvis en kunde har lagt varer i varukurven og fortrød sit køb før betaling, så blev varene lagt som "bestillt" men endnu ikke betalt i administrationspanelet. For at få lagt varen tilbage i netbutikken var jeg nødt til at gå ind og manuelt annulere ordren. Alt dette uden at systemet sender besked til min email = håbløst at administrere!

Dessuden god det flere uger at få svar fra personerne bag produktet i deres eget diskussionsfora.

Så e-commerce er fra mit synspunkt IKKE modent at bruge som webshop endnu.

Jeg har i stedet valgt ecwid.com til min wordpressinstallation http://nikunendesign.dk/. Og nej, de har ikke dankort som betalingsmodul endnu... måske kunne epay.dk indlede et samarbejde. =)

Mvh Anneli

Tilmeldt 18. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anneli,

Tak for dine erfaringer. Det bekræfter desværre hvad jeg har kunnet læse mig frem til andre steder. 

Er Ecommerce det eneste plugnin til WP hvor der er mulighed for betaling med Dankort?

Kigger lige nu på denne løsning til WP som ser interessant og lovende ud, men hvis ikke der findes en løsning til betaling med danske kort, duer det ikke: http://shopplugin.net/

Bedste hilsner

Jakob

Fra Odense
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Det ser spændende ud, men lige umiddelbart kan jeg ikke se at dankortbetalinger vil kunne bruges. Generelt er det jo kun de sidste års tid hvor det har været muligt at på en nem måde kunne bruge wordpress som webside, og ikke som blog. Og Dankort er jo noget specielt for danmark, det vil være svært at finde en SaaS-løsning eller anden WP-plugin der understøtter DK -selvom denne type af kortbetaling har en særlig stilling her i landet.

Måske skulle du kigge efter et andet CMS?

Vh, Anneli

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Hyldahl:
Er Ecommerce det eneste plugnin til WP hvor der er mulighed for betaling med Dankort?

Nej det er det ikke. Vi har faktisk hos ePay netop lavet et WP "faktura" modul hvorfra kunder vil kunne betale deres faktura/regning osv. direkte på en side. Ønsker man at teste dette skal I blot kontakte os på info@epay.dk og vi vil også lægge en guide online indenfor få dage. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Side 4 ud af 4 (37 indlæg)