Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du kun børn der IKKE elsker legetøj?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det nok ikke min shop du skal besøge, for hos www.fairplay.nu har vi kun legetøj til børn der ELSKER at lege. Legetøjet er i flotte farver, håndlavet og i en rigtig god kvalitet - særdeles holdbart! Og for at det ikke skal være løgn, er det oven i købet produceret under fair trade forhold - og det bli'r det altså ikke dyrere af.

De første 20 der skriver du AMINO i gavekort-feltet får 10% på hele ordren - så kig forbi NU - www.fairplay.nu !

Har du kommentarer, ris eller ros til shoppen må du meget gerne skrive til mig!

Mange glade hilsener

Mira

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige hurtigt løbet den igennem, det er en rigtig fint side du har lavet, tillykke med den....

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja super side, med et godt formål. Jeg er en af de triste mænd uden børn. Så skaffer du mig en kone, køber jeg legetøj for mindst 1000 kr :-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der var da en idé til mit næste projekt - fair trade koner  Cool Jeg er nu ikke sikker på at det er helt lovligt.....  selvom det er til et godt formål :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender desværre et par fyre, som har fundet sig nogle " fair trade " kærester i østen. Så dybt synker jeg dog aldrig. Måske jeg bare skulle lade være med at arbejde så meget ? Nå, men tak for hjælpen ellers, og tilbage til emnet

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)