Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spg. til vedr opbygning af hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en som kan sige mig en ca. pris på hvad det har og ville koste hvis man ville lave en side som feks. dba, qxl, eller lign.

Hvor mange penge er der lagt i dem, bare i opbygning af siden, ikke reklamer og lign.

Tak

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stilou

Det korte svar: det kan ikke siges

Der mangler en kravsspecifikation. Noget ethvert udviklingsfirma med respekt for sig selv kræver for at kunne estimere prisen. 

Hvis du leder efter et flagrende tal, kan det være alt mellem 10.000 - 10.000.000 - alt efter hvad dine krav ender med at blive, og hvor mange problemer der løbes ind i. 

Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg jeg er godt klar over, der skal bruges en kravsspec.

Men jeg tænkte at der godt kunne være nogen som ville give et slag på tasken, ikke noget som de bliver hængt op på.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

De to sider du referer til har brugt mange tusinde mande timer (og mange millioner) over en årrække på at opbygge deres sites. Hvis du leder efter en 16 knægt er kan opsætte en open source standard løsning kan du nok få det for under 10.000. Hvis du vil have noget hvor du rent faktisk kan konkurrere med de to ovennævnte kommer du nok ikke under 500.000 (og du kan sagtens smide flere penge efter dette!). 

Ud over dette skal du jo nok også bruge et par millioner til markedsføring af sitet (hvis du vil konkurrere med dba og qxl).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)