Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamebureauer, kommunikationsvirksomheder m.m. søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Da jeg er ramt af alt for meget fritid søger jeg freelance- eller deltidsbeskæftigelse hos reklamebureauer eller kommunikationsvirksomheder.

Geografisk er jeg placeret på Sydsjælland, jeg er en frisk ung fyr, og jeg kan løse opgaver indenfor web, grafisk design (layout-opgaver på brochurer, flyers, større tryksager m.m.), og jeg er godt hjemme i Photoshop, Illustrator og diverse webapplikationer (især Wordpress, Joomla og DanDomain-webshops).

Ingen opgave er for lille, og de færreste opgaver er for store. Jeg er god til at arbejde som en del af et større team, hvis det skulle blive nødvendigt på udviklingsopgaver.

Jeg arbejder helst hjemmefra, bortset fra den mødeaktivitet der evt. måtte være omkring briefing på nye opgaver og lignende. Prisen snakker vi om, og aftaler en fast pris fra opgave til opgave inden den påbegyndes.

Hvis i synes det kunne lyde interessant, så send mig en mail på peteseys@gmail.com for nærmere information. Så kan vi snakke videre der, og eventuelt mødes hvis det bliver relevant.

Håber på en masse respons!

Mange hilsener
Peter

Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 201
Fra  Peak Production Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg kan ikke tilbyde dig noget lige umiddelbart, men jeg vil da meget gerne oprette en kontakt med dig, da der sikkert kan dukke noget op. Kan du sende nogle eksempler på noget af det du har lavet?

Peak Production er i øvrigt placeret i Vordingborg.

Altid tusindvis af gode tilbud på www.shopup.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)