Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studerende sælger søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle interesserede.

Jeg søger en studerende sælger, der kan kontakte portientielle kunder pr. telefon, der mangler en hjemmeside, eller grafisk design.

Da jeg pt. ikke har så meget at lave fortiden, men naturligvis ønsker mere, håber jeg på at der kunne ske at være en interesseret studerende sælger, der har lyst til at arbejde 2 dage á 5 timer for mig, med henblik på at skaffe flere kunder til mig.

Jeg læser til multimediedesigner på UCN i Aalborg, samtidig med at jeg bruger min fritid på at designe og udvikle hjemmesider.

Jeg forslår, hvis det passer ind i din tid, at arbejde for mig 2 eller 3 dage á 5 timer. Belønning sker i forhold til antal salg af hjemmesider. Dvs. at dette er ikke timelønnet fritidsarbejde.

Hvis du er yderligere interesseret i at høre mere, så skal du være velkommen til at kontakte mig her på Amino, eller pr. msn: niller33@hotmail.com, eller 40 60 62 23.

I mailen må du samtidig gerne sende en beskrivelse af dig selv, samt hvad du kan samt vedlægge dit CV.

Håber det har vakt din interesse.

PS. Jeg kan kontaktes pr. telefon i tidsrummet man-fre: efter kl. 14.00 - kl. 23.00 og lør - søn efter kl. 10.00 - 22.00

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Undskyld men hvad er en studerende sælger?  Du mener vel en studerende der kan sælge for dig.

Nils Pedersen:
Belønning sker i forhold til antal salg af hjemmesider. Dvs. at dette er ikke timelønnet fritidsarbejde.

Der er da ingen seriøse studerende der gider den form for aflønning.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn,

Tak for din besked, men:
Studerende sælger mener jeg med at personen skal studere en eller anden form af salg til kunder. (Jeg ved ikke hvad sådan noget hedder)

Angående om det er seriøs eller useriøs om folk gider min aflønning er jo op til folk selv.
Ville du da forslå 50% af salget ? - Det ville jo virke endnu mere ulogisk? (Jeg er ikke født med en "guldklump" bag i) og vil gerne gøre opmærksom på, at belønningen vil stige med et vis antal % jo mere jeg får at lave. (Se det er tilgængeld logisk og sund fornuft!).

Som du muligvis nok også har set står der allerede i starten af mit indlæg: Hej alle interesserede.

Dvs. at din besvarrelse er totalt uvedkommende dette indlæg, da du ikke er interesseret så vidt jeg kan forstå!?!

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nils.

Nu skriver jeg ikke fordi at jeg søger fritidsjob - men mere for at hjælpe dig på vej i den rigtige retning.

Hvis du og din provisionslønnet sælger skal gøre sig nogen forhåbninger om at få lavet en god handel, skal du have styr på din salgsstrategi.

  • Hvem er kunderne?
  • Hvor er kunderne?
  • Hvordan kommer i kontakt med kunderne?

Herefter skal du lave et klart salgskoncept som du kan udstyre din sælger med. 

  • Hvad skal produkterne sælges på?
  • Hvilken pris har produkterne?
  • Skal sælgeren bare sparke døren ind, og dig der lukker salget?

Og så skal du selvfølgelig også sørge for at udstyre vedkommende med en telefon, samt telefonnummer der har relation til din virksomhed.

Udfra overstående, virker det lidt somom du gerne vil have fat i en fyr, der kan ringe lidt rundt, og med lidt held skaffe nogle kontakter - det er simpelthen for slapt, og vil være demotiverende for dig, men ikke mindst for din sælger.

Struktur, strategi og målrettethed skaber dig succes.

Håber at overstående kan være en hjælp :O)

Mvh. Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn -> Og ja, du har ret i en sælger der i hans/hendes fritid kan sægle for mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Tak for din hjælp, det vil jeg naturligvis tage til eftertragtning og er naturligvis godt klar over at det kræver noget arbejde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal også nævnes at jeg selv er freelance webdesigner og udvikler, da jeg studere multimediedessign, og derfor gerne vil have en ekstra indkomst udover su'en, samtidig med at jeg får referencer løbende.

I et jobopslag er det jo ikke meningen, at man SKAL fortælle offentligt om ens kunder, hvor de kommer fra og hvordan man kommer i kontakt med dem.
Plus at folk ved jo allerede i jobannoncen/opslaget om I vil, at det jeg laver er indenfor webdesign og udvikling, hvad jeg tager af priser og hvordan sælgeren skal opfører/handle over for kunden. Dette vil jeg personligt tage en samtale sammen med sælgeren selv, hvis han skulle dukke op en dag og vise interesse for mit indlæg.

Men som sagt skal du have tak for din hjælp.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)