Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføringshjælp til e-conomic søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

Jeg har en freelancevirksomhed hvor jeg arbejder med grafisk design. Jeg har netop købt adgang til e-conomic efter råd fra min revisor. Jeg har nu prøvet at sætte mig ind i det et par gange, men der er for mange ting jeg ikke forstår. Før havde jeg et par excelark hvor jeg førte kasserapport og holdt styr på momsen, og min revisor klarede bogføringen en gang om året..

I første omgang, ville jeg gerne finde én, der kunne hjælpe mig med at lave alle startopsætningerne i e-conomic, og hjælpe mig med at starte bogføringen op, og forklare mig de basic ting: hvordan jeg bogfører, holder styr på moms og lignende. Pt har jeg ikke en voldsomt stor indtjening, så selvom jeg gerne ville, har jeg på nuværende tidspunkt ikke mulighed for at overlade bogholderiet helt til en anden (desværre!), så jeg har brug for én, der har lidt pædagogisk tålmodighed med en der er mere kreativ end økonomisk orienteret!

Jeg bor selv i Kbh Ø, og foretrækker én i nærheden, som jeg kan komme hen til. Forslag modtages!

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om Inloco's Bogfør-med-aftaler kunne være noget for dig...

Inloco holder til på Frederiksberg og holder også kurser i generel regnskabsteknik og special kurser i e-conomic. Ejeren af Inloco, Anette Sand, er selv meget aktiv her på Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det lyder præcis som noget for mig! Tusind tak for tippet!

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne K. som også er bruger her på Amino (og som jeg deler kontor med) er ekspert i Summa Summarum og har hjulpet flere i gang  

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Skattekonsulent (er)

Det er nu helst e-conomic jeg gerne vil have hjælp til, men tak for forslaget:)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er mig der vrøvler: Jeg mente faktisk også Economics og ikke Summa Summa Summarum.   

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Du er velkommen til at kontakte os omkring opstart af bogføring i E-conomic. Vi har flere kunder som anvender dette.

Hvis det har interesse er du velkommen til at kontakte os på 35 11 20 82 eller 42 22 49 32

Mvh.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for tippet - er det ok, jeg sender jer en mail med yderligere spørgsmål? Jeg har fået så mange forslag, at jeg lige må høre mig lidt mere for, før jeg aftaler møder m.m.

 

Malene

Fra Taastrup
Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Malene,

Det er selfølgelig helt iorden.

Morten

KS Regnskab ApS

www.ksrevision.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)