Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erstatning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hvordan forholder det sig normalt hvis man får stjålet noget af sin ejendom/ejendele (taske mm.) på sin arbejdsplads som følge at et indbrud? 

det er forgået på en institution i kommunalt regi.

jeg fik af vide at det var ikke noget deres forsikring dækkede men kan det virkelig passe?

skal jeg eller kan jeg kræve at se hvordan forsikringen er skruet sammen eller skal jeg blot stole på at en ikke dækker hvis chefen siger det?

er der nogen der har været ude for lign som har noget erfaring de kan share?

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er dine ting, skal din egen forsikring dække. Arbejdsgiverens forsikring dækker kun de ting, han ejer. Så hvis du har mistet private ejendele på din arbejdsplads som følge af indbrud, er det din egen indboforsikring, der skal dække. Vær opmærksom på, at den ikke dækker ting, du bruger erhvervsmæssigt.

Så det er fuldstændig rigtigt, at arbejdsgiverens forsikring ikke dækker.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

takker for dit svar :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)