Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aidonline

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, så har Fogedretten talt:

 

http://www.business.dk/article/20090918/medier/90918145/

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejligt!

Kan huske at røde kors mener jeg sagde at medierne skulle blive mere kreative til at tjene penge på deres hjemmesider og følge udviklingen.. Back at you, fella'! :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan! Helt klart en god kendelse, og en kæmpe sejr for dem der benytter annoncer på deres website.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så er det blevet slået fast, at tekst og annoncer udgør et hele, som man ikke må gå ind og pille ved. Det krænker ophavsretten,” siger Lisbeth Knudsen.

Hvis jeg læser og forstår den udtalelse korrekt, så er AdBlockers lige blevet forbudt, i Danmark?

 

 

 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ville jeg faktisk mene.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:

Og så er det blevet slået fast, at tekst og annoncer udgør et hele, som man ikke må gå ind og pille ved. Det krænker ophavsretten,” siger Lisbeth Knudsen.

Hvis jeg læser og forstår den udtalelse korrekt, så er AdBlockers lige blevet forbudt, i Danmark?

I kommerciel sammenhæng, ja.

De kan ikke forbyde dig at bruge din adblocker for at spare din egen båndbredde og mindske dit irritationsniveau ved ikke at vise de åndsvage reklamer der hopper rundt og fylder hele skærmen, spiller video og siger sære lyde.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Christensen:

Lone S. Hansen:

Og så er det blevet slået fast, at tekst og annoncer udgør et hele, som man ikke må gå ind og pille ved. Det krænker ophavsretten,” siger Lisbeth Knudsen.

Hvis jeg læser og forstår den udtalelse korrekt, så er AdBlockers lige blevet forbudt, i Danmark?

I kommerciel sammenhæng, ja.

De kan ikke forbyde dig at bruge din adblocker for at spare din egen båndbredde og mindske dit irritationsniveau ved ikke at vise de åndsvage reklamer der hopper rundt og fylder hele skærmen, spiller video og siger sære lyde.

 

Hvordan kan du definitivt sige dette? Jeg har ikke læst dommen og har kun Lisbeth Knudsens udtalelse at læne mig op af, men hvis man tager den for gospel, så er private Adblockers også netop blevet gjort ulovlige, for at bryde ophavsretten.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)