Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis telefonpasning...

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frisch:

hej John

Jeg kupper ikke tråde. Men jeg synes bare det var lidt sjovt at en bruger begynder at uddele findeløn til Aminos brugere og vil betale brugerne for at finde kunder. Mens vi herinde på Amino endnu ikke har set en flaske.

Håber at du selv kan se det.........Surprise

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Frisch:
hej John

Jeg kupper ikke tråde. Men jeg synes bare det var lidt sjovt at en bruger begynder at uddele findeløn til Aminos brugere og vil betale brugerne for at finde kunder. Mens vi herinde på Amino endnu ikke har set en flaske.

Hej Nicolai

Først og fremmest, så må jeg konstatere at du har kuppet min tråd - det er dårlig stil.

Dernæst kan jeg oplyse at der IKKE er champagne på vej til dig. Det er ikke AMINO, der har skaffet mig kunder - Det er aminos BRUGERE, der har skaffet mig kunder. Aminos BRUGERE vil jeg gerne belønne med Champagne.

Jeg tror at I inde på Amino er ved at få storhedsvanvid.

Når man i en avis (f.eks berlingske tidende) får en artikel fordi man andetsteds har indrykket en annonce, så hedder det luderjournalistik - og det er lige hvad det her er - luderjournalistik.

For et par uger siden så jeg en fodboldspiller fra HB Køge begå straffespark og score 2 selvmål i samme kamp. Jeg tror at du er tæt på at matche denne rekord

 

 

 

 

 

 

 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja hvad bliver det næste? bestikkelse? afpressning? det kan ikke være rigtigt hvis man ønsker at annoncere "JEG har et godt tilbud til dig" for så bagefter at blive "Kuppet" og ikke af hvem som helst, men af en, amino Crew mand!! skandale!

En oplysning til crewét (nok ikke alle hehe) Man kan jo oprette egne tråde eks: JEG har et godt tilbud til dig - fremfor at spame andres oplæg, med mal-placeret tekst!

Ovenstående er kun for at tjene debatten om et bedre amino, set fra mit synspunkt :)

Peace out - husk rum til debat -

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Jeg beklager at jeg blandede City Call Center og Green Business House ind i mit budskab og dermed forsøger at undergrave dine tilbud her på Amino. Det gjorde at det skabte støj i fht. mit andet budskab om, at Amino er et rigtigt godt medie at skabe kunder via også selvom det rent faktisk koster lidt.

Jeg kan se at hovedparten af dine seneste indlæg på Amino har vedrørt at du gerne vil have Amino brugere som kunder eller få hjælp fra brugerne til at skaffe dig nye kunder. 

Og uanset min tilgang til denne tråd, så håber jeg at se både dig og resten af Aminos brugere  - som aktivt forsøger at hverve kunder via Amino - som Plus-brugere med de fordele det nu giver af eksponering over for målgruppen samt annoncører via vores site.

Nicolai

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Hej Peter

Jeg beklager at jeg blandede City Call Center og Green Business House ind i mit budskab og dermed forsøger at undergrave dine tilbud her på Amino. Det gjorde at det skabte støj i fht. mit andet budskab om, at Amino er et rigtigt godt medie at skabe kunder via også selvom det rent faktisk koster lidt.


Nicolai



Hej Nicolai

Hvis jeg var dig ville jeg få slettet det indlæg(det første), eller om formuleret det så du kun reklamere for at bruge reklamer her inde. Det med at trække andres reklamer med ind, sender ikke rigtig gode signaler.

Mvh.

Thomas Bonde

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

selvpension45:

Frisch:

Hej Peter

Jeg beklager at jeg blandede City Call Center og Green Business House ind i mit budskab og dermed forsøger at undergrave dine tilbud her på Amino. Det gjorde at det skabte støj i fht. mit andet budskab om, at Amino er et rigtigt godt medie at skabe kunder via også selvom det rent faktisk koster lidt.


Nicolai



Hej Nicolai

Hvis jeg var dig ville jeg få slettet det indlæg(det første), eller om formuleret det så du kun reklamere for at bruge reklamer her inde. Det med at trække andres reklamer med ind, sender ikke rigtig gode signaler.

Mvh.

Thomas Bonde

 

Hej Thomas

Du har helt ret, det er nu slettet.

Nicolai er en mega ildsjæl og en gudsbenådet sælger. Jeg kan godt forstå han bliver frustreret over alt den forretning der bliver lavet på Amino, uden at særligt meget ender på Amino's bundlinje. For det skal ikke være nogen hemmelighed, at det at drive iværksætter portal i nedgangstider er 100% op af bakke.

Men når det er sagt, så er det selvfølgelig ikke måden at gøre tingene på og det er super at Nicolai giver en uforbeholden undskyldning. Men shit happens, som iværksætter kan tingene gå lidt hurtigt og hellere arbejde sammen med en rodeotyr, end sparke et dødt æsel :-)

Og lad os så lave noget forretning!

Dbh Martin 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:

 

Hej Nicolai

Først og fremmest, så må jeg konstatere at du har kuppet min tråd - det er dårlig stil.

 

Jeg kupper lige tråden tilbage på sporet. Det er til at få ondt i hovedet af at se på alt det støj her.

Jeg kan kun sige, at der er super god service hos PB Marketing. Kan varmt anbefales.Yes

Venlig hilsen en tilfreds kunde.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Thomsen:

Jeg kupper lige tråden tilbage på sporet. Det er til at få ondt i hovedet af at se på alt det støj her.

Jeg kan kun sige, at der er super god service hos PB Marketing. Kan varmt anbefales.Yes

Venlig hilsen en tilfreds kunde.

Dejligt at tråden er tilbage på sporet. Godt at høre om tilfredse kunderSmile

Undskyldningen fra Amino er accepteret - og så kan vi alle komme videreBig Smile

 

 

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)