Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo og frontbillede skal skiftes...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en hjemmeside, hvor virksomheder kan outsource indkøb til mig. Nu fortæller min kommunikationsrådgiver mig, at jeg skal skaffe et bedre billede til forsiden. Jeg har pt. en labyrint, som skulle symbolisere det svære i at finde rundt mellem alle leverandørerne. Det jeg i stedet for bør, er at vise et billede, som symboliserer det, som potentielle kunder vil have ud af at bruge min service - dvs. egentlig det modsatte af det, som jeg har forsøgt.

Derudover mangler jeg et logo.

Er der nogle gode bud. Link til hjemmesiden får du her: http://www.indkobsafdelingen.dk/

Håber på mange gode svar. På forhånd tak.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 46
Fra  Media Function Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vi kan helt sikkert hjælpe dig med logoet.

Vi kan levere 8 udkast, ubegrænset antal rettelser og sågar money-back garanti*.
Prisen er 2450,-

Eller

5 udkast, ubegrænset antal rettelser + money-back garanti*.
Prisen er 1950,-

*Money-back garantien betyder at hvis du ikke kan lide det, så skal du ikke betale.

Prisen er ex. moms - god weekend...

/ Jakob Hofman

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske var en logo design konkurrence på www.astada.com noget for dig? Hvis du ikke ved hvordan en design konkurrence fungere, kan du læse mere her og hvis du forklare dit koncept og siger du skal bruge et topbanner også er jeg sikker på at designerne også vil byde ind med det for lidt ekstra præmie penge.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)