Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hajangreb hos Post Danmark???

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ania

Husk at holde øje med hvor meget tid du kommer til at bruge på at rykke og gensende fakturaer. Måske jeg er det eneste - men jeg vil altså helst have sådan noget pr. brev. Så glemmer jeg ikke at printe det ud. Når det vælter ind med emails sker det nemlig her. Når det kommer med post er det så nemt at smide det over i bilagsbunken til betaling.
Og det papir og besvær du selv sparer - det lægges jo bare over på dine kunder :·)

Men som sagt - måske er det bare mig som er sjusket... og småirriteret over emailfakturaer... :·)

Mange hilsener Helle

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Post Danmark har åbenbart et lille problem i øjeblikket

Har en kunde der har returneret en robotstøvsuger pga. konen havde købt en,,, fint nok med mig.

Da jeg ikke havde modtaget den, bad jeg kunden om track & trace nummer. dette fik jeg også, men der stod at den var afleveret i Odense ? , og med en underskrift jeg ikke kender....

Nu ligger jeg i 2800 Lyngby, så er der lidt langt imellem.

Har så lige fået en erklæring fra Postdanmark hvor jeg skal udfylde en erklæring, om at jeg ikke har modtaget den, fint nok med det, men i brevet står at i nogle tilfælde vil de registrer det savnet i Rigspolitiet kosterblad ????

De burde jo nok kontakte mig og høre hvilket serienummer Robot støvsugeren har ?, det vil nok gøre det lidt nemmere når de skal anmelde den.

Det er ikke let at være postdanmark åbenbart

 

 

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kundens hund der har ædt forsendelsen og nu prøver de at tørre den af på Jer :-)

Men et par ødelagte/forsvundne brevforsendelser i ny og næ, er vel stadig besparelsen værd, i forhold til at sende som pakke.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Post DK har nogle for dem selv ret fordelagtige reklamationsregler. Selv hvis man sender som pakke, så er reklamationsprocessen så besværlig, at det rent tidsmæssigt ikke kan svare sig at gøre det i forhold til den timeløn det koster én at sætte en medarbejder til at gøre det, hvis pakken indeholder værdier for under 500kr i salgspris.   

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

tænk engang hvad man skal finde sig i! At de sender sådan noget tilbage - uden at tilbyde det mindste...det kan jeg godt blive overordentligt gal i skralden over.

 

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner en hund har haft tænderne i den..

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg havde rammeet den ind sammen med brevet og frimærket og sat det op ude foran postdanmark, måske havde jeg ringet til lokalavisen, det kunne vel blive interessant at skrive om tossen der advarede mod hajangreb i posten! om ikke andet så koster din arbejds dag dig vel ikke mere end et par tusind. og mon ikke det ville være en skæg historie som kunne skabe lidt reklame for din biks haha

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Hej Ania

Når det kommer med post er det så nemt at smide det over i bilagsbunken til betaling.

Vi har alle vores vaner. Jeg synes, det er dejlig nemt at flytte en e-mail til 'bilagsmappen til betaling'  Hos mig kommer der alt for nemt andre papirer end lige netop fakturaer i bilagsbunken... Stick out tongue

Hvis der er alt for meget forskelligt, så er det nemmere at styre mange mapper frem for mange bunker... :-)

 

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)