Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Messe udstyr hjælp mig med en ide

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi skal på messe og vise vores tøj/butik, vi kunne godt tænke os at vise vores tøj ikke bare på tøjstativer men som en lille udstilling derfor søger vi en form for tøjstativer/væg der kan stå frit så man kan se tøjet forfra, er der nogle der har en god ide til det, vi er rigtigt godt til at bruge vores hænder vi kan lave alt i jern og stå samt træ, men mangel en ide ´håber at nogel kan hjælpe

hilsen os

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har I googlet på messeudstyr for inspiration?

Michael

Fra Århus
Tilmeldt 28. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at leje forskallings brædder / stilladser.

De er stort set "ready to go" og du kan evt. have en udstilling i 2 etager til meget små penge.

 

Hilsen

 

Kuvertkongen

 

www.kuvertkongen.dk

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej chris allen.

Tænker du på et bestemt sted hvor man kan leje det.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 9. Sep 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tøjmester,

I kunne trække "tøjsnore" på standen og så hænge tøjet om med klemmer. Evt. med en kunstig græsplæne på gulvet og lidt rekvisitter til at skabe stemning. Jeg ved ikke om det passer til jeres tøj/målgruppe, men det er da en sød idé...

Hilsen
Linda

Vil du have flere kunder?
www.lt-marketing.dk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tøjmesteren,

Jeg kunne da anbefale jer et af vores messe telte som er yderst populære. Vi kan også trykke jeres logo på taget af teltet.

Derudover har vi lige aktiveret en kampagne hvor vi blandt andet har parasoller og tøjstativer på tilbud. Det er også velegnede effekter på messer. Dem kan du se her: alle vores tilbud

Fra nykøbing
Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

hej linda.

vi sælge ciso,brandtex, deluca osv der er tøj i str 36 til 54, kan godt lide din ide. og vil bruge den til vores børnetøj, i vores dametøj afd skal det se lidt lække ud og prof ud, men spuer ide.

har søgt på nette for at se hvad ander gør og jeg synes at det er sådan nogle kedlig ting så som at have et stativ med tøj.

men jeg har lidt tid inu.

hilsen linda

p.s flot navn ha ha :o)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)