Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Unikt produkt haves - uafhængige sælgere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære sælgere!

Vi repræsenterer en kunde, som har det danske agentur på et tysk produkt. Produktet er en stor succes i Tyskland og har fået en meget positiv modtagelse i Danmark.

Produktet henvender sig til steder, hvor der færdes mennesker, eksempelvis: læger, fysioterapeuter, kontorer, wellnesscentre, fitnesscentre, museer, hoteller m.m.

Produktet er unikt i miljø og sundhedsprofilen, driftsomkostninger, logistikken, design mv. i forhold til konkurrerende produkter. Indkøbsprisen er tilsvarende de konkurrerende produkter som i dag findes på markedet. Det er altså et rigtig interessant produkt der er svært at komme uden om.

Produktet træder ind på et marked der idag ligger på ca 2 mia Dkr og forventer at erobre ca 5% i løbet af de næste par år.

Produktet har en lang levetid og der er tale om engangssalg, som vil være rigtig interessant for dig, de næste ca 3-4 år.

Selve produktet vil naturligvis blive oplyst ved henvendelse. Henvendelse skal ske til min kompagnon Allan Karsberg på 2113 2169 og er ganske uforpligtende.

Håber på stor respons, da I ganske givet vil finde muligheden interessant, når vi kan uddybe nærmere. 

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det vil jeg da gerne høre noget mere om.

Min mail er tub@stofanet.dk

Med venlig hilsen

Torben

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg skriver blot for lige at markere at jeg skal have ringet til Allan imorgen. Det drejer sig om min nye service Indkøbsafdelingen, hvor virksomheder gratis kan outsource deres indkøb til mig. jeg er konstant på udkig efter interesante produkter til min service. Hvis I er nysgerrige kan i kigge på www.indkobsafdelingen.dk

Mvh.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 12. Mar 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)