Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook opgaver til Iphone

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg bruger "opgaver" meget i Outlook, men har lidt problemer med at finde en applikation der kan synkronisere med den.

Jeg vil ikke bruge noter da jeg gerne vil kunne sætte deadlines og den slags på opgaverne.

Er der nogen der kan anbefale et der kan anbefale en?

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Der findes måske ikke sådan en applikation eller er jeg bare den eneste Amino, der er så gammeldags at benytte Opgave-delen i Outlook, heh?

Tommy

Fra Valby
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Nu ved jeg så intet om Outlook - Men har du kiggede på TaskTask på Itunes appstore, det lyder som noget af det du søger...Men her er beskrivelsen0513.Outlook.tiff

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Højborg: Mindful Development:

Nu ved jeg så intet om Outlook - Men har du kiggede på TaskTask på Itunes appstore, det lyder som noget af det du søger...Men her er beskrivelsen0513.Outlook.tiff

Tak for forsøget, men det lader til at både det og de andre der er af samme art, kræver at man har forbindelse til en exchange-server og det benytter jeg ikke, så det kan godt være  at jeg bare må prøve mig frem med nogle andre programmer...

 

Tilmeldt 12. Apr 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

 

Fandt du nogensinde et program der kunne opfylde dine krav?

 

Jeg "leger" lidt med en app. der hedder 2Do, og umiddelbart er den meget god til min Ipod Touch, men kan drille en gang imellem ved synkronisering med f.eks. at have samme opgave to gange på pc.

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej casalino, Pinligt, men jeg har helt glemt at følge op på denne tråd, det beklager jeg! Jeg endte med at oprette en Hosted Exchange og bruger så iPhone standard mail, til opgaver bruger jeg TaskTask som virker rigtig godt efter min mening, dog kræver det Exchange. Uanset så kan jeg kun anbefale exchange, førhen sendte jeg mails frem og tilbage alt efter hvor jeg havde modtaget eller sendt fra og nu er alt synkroniseret hele tiden. Håber det opklarede lidt, ellers spørger du bare! Med venlig hilsen Tommy
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Af en eller anden årsag tager den ikke linieskift med.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 132
Fra  TS Grafisk Pro Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger 2do og det fungere supergodt og har rigtig mange funktioner.

Nu er jeg Macbruger, så jeg kan ikke sige hvordan det fungere med Outlook, men det burde fungere.

Professionel webdesign og programmering

www.tsgrafiskpro.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover TaskTask som jeg stadig bruger sammen med Exchange, så købte jeg en app i går der hedder "Week Calendar", det ligger pt. på Top25 og koster 12 kroner.

Det syncer også automatisk med blandt andet Exchange og har en rigtig god overskuelighed, så det vil jeg klart anbefale at I kigger på.

Tommy

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)