Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan trykke 1200-1500 A5 brochurer billigst?

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Uden opsætning af brochuren kan jeg tilbyde dig:

1000 stk A5 brochurer 135g blankt eller mat papir (bukket A4) for 999 + 45 i levering

Vedrørende opsætningen er det også noget vi kan klare, men er nødt til at have lidt mere info før jeg kan give dig et rigtig godt tilbud på det.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også brugt lasertryk en del, og er udemærket tilfreds, men det er mest til småting som visitkort og brevpapir og små foldere. Må indrømme at jeg ikke har turde satse, for at de skulle lave store oplag af kataloger og sådan.

Og det med prisen - ja de er billige, men så skal man lige regne adm.gebyr på 50 kr og levering oveni. Og ved fx 500 visitkort, så er vi ude i 215 kr for visitkort + 125 kr i adm/lev. Så man skal ikke lade sig nare. Men til din lille folder er de fine nok at smide igennem en gang puljetryk.

 

:-) Dorthe

Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vil bare lige sige, at jeg nu har gennemført og afsluttet handlen med Amino-brugeren Thomas Østerbye. Han gav et vanvittigt godt tilbud, og flere herinde betvivlede det. Troede det var lidt for godt til at være sandt, at det var hjemmetryk osv.

MEN hele processen har forløbet uden problemer, og eventuelle forsinkelser har været min egen skyld. Ved hver henvendelse svarede Thomas Østerbye promte, og jeg er en meget tilfreds kunde.

A5 brochurerne levede op til forventningerne, og vi kan nu starte den påtænkte markedsføring/kampagne.

Thumbs up til Thomas Østerbye, ham kan I trygt bruge i fremtiden. Vi snakker faktisk allerede om en 30 gange større opgave.

Fortsat god søndag.
Jesper

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er en opgave som jeg kan varetage.

 

Send oplysninger med detaljer til mig så skal jeg give dig en færdig pris !

 

Skriv til : kennbo.grafik@gmail.com

 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Øh Kenn, du har tilsyneladende ikke fattet noget som helst. Mit indlæg var opfølgning på en AFSLUTTET opgave.

Dårlig Amino-stil det der desværre.....

/ Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper takker for de fine ord og vil ved samme lejlighed sige at der snart er en hjemmeside op så alle kan få gavn af tryksager, ( mega ) banner m.m. til gode priser :)

Indtil da er i velkommen til at sende/ringe på forespørgelse

comboworks@gmail.com

Tlf: 21207133

 

Mvh

Thomas Ø. Nielsen

comboworks

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Elbæk:
Øh Kenn, du har tilsyneladende ikke fattet noget som helst. Mit indlæg var opfølgning på en AFSLUTTET opgave.

Dårlig Amino-stil det der desværre.....

Han har vel blot set første side og dermed givet et hurtigt tilbud uden at læse hele tråden.
Når du laver en opfølgning kommer siden op i top i kategorien og så sker det at folk byder ind igen.

Decideret dårlig stil synes jeg ikke det er, men folk bør selvfølgelig læse en tråd helt igennem inden de giver tilbud. Du behøver dog ikke tilsvine ham af den grund :-)
Husk Amino gerne skal være et rart sted for alle, også for dem som måske er lidt nye herinde :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Skive
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Fra  JE INTERNET Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok. Synes bare det siger en hel del, at man ikke lige gider bruge 5 min. på at undersøge, hvad det egentlig drejer sig om, før man smider et "skriv til mig for et uforpligtende tilbud" svar afsted.

Det svarer til, at JP ringede til mig forleden for at få mig til at blive abonnent. Problemet var bare, at jeg var det i forvejen....

/ Jesper

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

 

Åbenbart min computer der er for langsom til opdateringen - jeg havde ikke set det indlæg med at du havde afsluttet sagen - så undskylder skam !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)