Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af elektronik

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har langt om længe besluttet mig for at forsøge mig som selvstændig og vil starte ud i det små ved at sælge elektroniktilbehør til slutbrugere via nettet. Dog er jeg stør på en udfordring ift, at finde grossister.

1) Jeg har prøvet at finde en grossist eller flere men finder stort set kun grossister med hovedsæde i Indien eller Kina men kunne godt tænke mig en inden for EU(grundet de juridiske aspekter) Nogen der kan hjælpe med dette?

2) Har dog set at nogen produkter også ville kunne købes via Ebay.co.uk da nogen virksomheder bruger dette som kanal men er det en farbar vej? - nogen der har erfaring med dette?

Håber i kan hjælpe en kælder iværksætter med dette. På forhånd takSmile

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et lumsk markeds område du driver dig ud på.

Jeg vil passe meget på hvis jeg var dig. Med mindre du har efraring inden for området. Der åbner 100vis 1000vis af den slags typer - og det går sjældent godt.

Du kan finde producenter og leverandører på alibaba.com - blogtrend.dk har også masser af fede link til forskellige leverandører.

Tjek dem ud. Men lav grundig research inden du starter. Det er et tæt bevokset marked!!

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 06:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lucas,

Jeg eksporterer allerede idag varer fra asien til danske virksomheder og har derfor mulighed for at hjælpe dig, hvis du vil forsøge dig med import direkte fra produktionslandet.

Har det interesse, send mig en mail (kah@inbulk.biz) med de ønskede varegrupper og vi kan tage den derfra.

Mvh.
Kasper

Tilmeldt 15. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars er det konkurrencen du refererer til? Jeg er godt klar over at det er små avancer og der er en del om buddet men min overbevisning er at uanset marked så har de flest en relativt stærk konkurrence. En idé med at sælge elektroniktilbehør er langt fra unik men jeg tror på at en god forretningsplan kan få mig langt.

Min største udfordring er som sagt  producenterne. Så må jeg jo tage det derfra.

 

Bortset fra det så tak for linket til blogtrend. Der er nogle links derinde der er værd at kigge nærmere på da jeg er lidt skeptisk overfor Alibaba som ikke har det bedste ry desværre...

 

Kasper tak for din melding. Jeg lader dig høre fra migSmile

Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er velkommen til at kontakte mig vedr. dine udfordringer. Jeg har en del erfaring i levarandører og producenter i Østen.

Tjek evt. www.mbkconsult.dk og tjek om du kan bruge mine ydelser til noget iforbindelse med din virksomhed.

Mvh

Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucask:
Lars er det konkurrencen du refererer til? Jeg er godt klar over at det er små avancer og der er en del om buddet men min overbevisning er at uanset marked så har de flest en relativt stærk konkurrence. En idé med at sælge elektroniktilbehør er langt fra unik men jeg tror på at en god forretningsplan kan få mig langt.

Ja det var det jeg referede til - fedt at du ikke lader dig slå ud af det. Jeg nævnte det blot - fordi der er mange der tror det er en guld gruppe og der ikke skal knokles for at nå nogle vegne. Men man kan nå langt med den rette indstilling og en lille portion held..

Lucask:
Bortset fra det så tak for linket til blogtrend. Der er nogle links derinde der er værd at kigge nærmere på da jeg er lidt skeptisk overfor Alibaba som ikke har det bedste ry desværre...

Velbekomme ... Med hensyn til alibaba - er det jo ikke selve alibaba der er problemet - men måske dem du kommer i kontakt med via deres site. Jeg har hørt om nogle stykker som har fine erfaringer med sitet..

Held og lykke med projektet!

MVH

Lars Mathiesen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kan du definere lidt mere præcist hvad det er du søger?

 

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)