Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål om regnskab mht. til udgifter før du har momsregistreret firma

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mit spørgsmål er følgende:

Jeg er ved at åbne firma, skal lige til at registrere mit firma ... Er kommet lidt sent i gang med den del af det desværre..

Og.. i de sidste 2 måneder har jeg løbende haft div. udgifter til firmaet i form af transport i egen bil ,telefon, internet, computer m.m. Jeg har selvf. bilag m.m. til alle udgifter..

Så...

Når jeg får mit firma momsregistreret - kan jeg så bagud trække de udgifter jeg havde som er 100% firma relateret, fra i firmaet - når nu det bliver momsregistreret ?

 

Håber der er nogen der kan hjælpe og svare på mit spørgsmål ?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

I princippet nej...dog accepterer SKAT oftest en afvigelse på et par måneder!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Hej!

I princippet nej...dog accepterer SKAT oftest en afvigelse på et par måneder!

Ja - i relation til moms

Dine udgifter iøvrigt kan du trække fra fuldt ud også selvom du er ikke er momsregistreret.

Fra Kbh
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for hurtigt svar  ;o)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)