Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dandomain webshop og e-conomic integration-løsning

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har skrevet lidt om dette emne før, men nu starter jeg en ny tråd med henblik på at få ris/ros for et system jeg har sat op.

Nu har jeg fået kodet en løsning til problemet med at integrere en Dandomain webshop med e-conomic.

I finder systemet her: http://integration.worklog.dk

Indtil videre understøtter det kun ordredelen, men systemet opretter selvfølgelig også varene og debitorerne fra webshoppen.

Jeg håber I synes at det er interessant.

Skriv gerne herinde. hvis der er flere moduler I synes kunne være godt at få ind i systemet samt evt. andre webshops og økonomi systemer, som I synes systemet skal kunne integrere med.

På forhånd tusiden tak.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

Hvor differentiere dit setup http://www.e-gate.dk ?

 

Så vidt jeg kan se er det bl.a. på prisen. E-gate er nærmest på kommision i din butik - det bryder jeg mig meget lidt om. De skal have betaling pr. ordre - og med min ordremængde havner jeg på 250kr om måneden - det er helt ude i skoven synes jeg.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Singularity:

Hvor differentiere dit setup http://www.e-gate.dk ?

Jeg skulle da mene der var en lille forskel ;)

E-GATE.dk leverer en fuldt automatiseret integrationsløsning, som overfører ordrer hvert minut uden du behøves røre en finger. Desuden er den konfigurerbar, således at den enkelte bruger selv kan sætte op hvordan ordrer, debitorer og varer skal lægges ind i e-conomic.

Mht prisen så mener vi, det er billigt at få bogført sine fakturaer for under 1 kr pr stk..

Med venlig hilsen
Martin Madsen
E-GATE.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i gang med at lave et lignende setup, hvor man selvfølgelig logger ind på systemet og opsætter sine konfigurationer, så jeg ikke skal indover hvis der er ændringer.

Desuden har jeg lavet en input-parser til eksporten fra Scannet. Hvis I har flere idéer hører jeg dem gerne, så jeg kan få koblet så mange webshops på som muligt.

Så funktionaliteten skulle gerne være bedre samt prisstrukturen.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 09
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

sdk:

Så funktionaliteten skulle gerne være bedre samt prisstrukturen.

 

Det giver ikke mening pt. at sige, at du tilbyder det samme. Men det vil vi lade folk bedømme selv - så den lader vi bare ligge her.

Det er imponerende, at du kan betale for hosting (performance, sikkerhed mm.), videreudvikling, support, styr på det regnskabstekniske i sådan en integration osv. med en betaling på 19,- pr. måned. Måske du kalder det for en bedre prisstruktur - det gør vi ikke. Man får, hvad man betaler for, og det gør man også her. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rolig rolig - jeg siger jo bare hvad jeg forestiller mig. Lidt konkurrence er vel altid godt :-) Jeg skal selvfølgelig have udviklet mit system helt færdig før jeg overhovedet vil markedsføre det. Det var kun ment som en demo af parseren til xml'en og intet andet.

Og jo, det er meget nemt at få tingene til at hænge sammen når man kigger på tallene.

Jeg synes stadig, at det er en væsentlig forskel, at kunderne ikke vil skulle betale pr. ordre i mit system. Jeg går ikke ind for sådanne prisstrukturer. Derfor er jeg jo så meget desto mere imponeret over at I har fået kunder på jeres system med den prispolitik.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Madsen:
Det er imponerende, at du kan betale for hosting (performance, sikkerhed mm.), videreudvikling, support, styr på det regnskabstekniske i sådan en integration osv. med en betaling på 19,- pr. måned.

Du er jo ikke imponeret, for du er ikke overbevist.

Martin Madsen:
Måske du kalder det for en bedre prisstruktur - det gør vi ikke.

Jeg kan godt forestille mig det kan være svært at få en forretning til at løbe rundt for 19kr om måneden hvis man skal hoste det for kunderne også - der kan jeg godt følge dig. Prisstrukturen er IMO mere reel fordi han ikke bekymrer sig om hvor mange penge jeg tjener i min shop - flat rate er meget reelt !

 

Jeg er også uenig i med dig i (yawn), at man får hvad man betaler for - for det gør man ikke. Så let skal man da ikke have lov at forsvare sine priser hvis de virker høje, skal man ? Og skal du have lov at tilsvine hans produkt med dit skodargument? Man får hvad man betaler for - så siger du rent faktisk direkte at han har lavet noget lort - meget få penge (19kr) for et meget ringe produkt.

 

Det kan også godt være jeg er lidt bims - jeg synes bare det giver mest mening for en virksomhed hvis formål er at generere flot bundlinie at købe en løsning for 19kr fremfor en løsning til 150 eller 250kr.

 

Man kan jo sagtens starte med løsningen til 19kr og se om det virker - og hvis det som du siger IKKE GØR - jamen så er man jo nødsaget til at bruge din løsning.

 

Dernæst, E-gate vil jeg gerne høre om dit system kan håndtere ordrer med ordrelinier der har forskellige momssatser (hænger på produkttyperne) og hvordan den håndterer denne sag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)