Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

To hjemmesider - én PBS-aftale?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Vi har en indløsningsaftale til Dankort hos PBS (til secubi.dk). På vores søsterside, som sælger en tillægsservice, vil vi også gerne tage imod Dankort, men tillader PBS, at vi bruger samme aftale her?

 

Jeg kan læse i deres betingelser, at man ikke kan anvende den samme aftale, hvis man eksempelvis har to forretninger. I dette tilfælde er det dog samme forretning blot på to hjemmesider.

 

Nogle der har nogle erfaringer med dette? På forhånd tak.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Fra Viby J
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Jeg er rimelig sikker på at du IKKE kan anvende den samme aftale til de to hjemmeside.. dvs en forretning = en hjemmeside

Fra PBS´s hjemmeside:

17. Jeg har flere forretninger. Kan jeg bruge den samme betalingskortaftale for de internationale betalingskort i alle mine forretninger?
Nej, en betalingskortaftale gælder én forretning.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus har ret :)

Man skal have en til hver hjemmeside

 

mvh

Rune Hollins

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PBS tillader ikke, at du bruger den samme indløsningsaftale på mere end et domæne.

I praksis er der dog ingen problemer i at bruge betalingsgateway samt indløsningsaftale på mere end et website.... - Selvfølgelig lige bortset fra, at PBS ikke tillader dette.

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det læste jeg. Men søstersiden er ikke en forretning med sit eget CVR-nummer, men en del af SECUBI. Man skal vel have et CVR-nummer for at få en aftale.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis søstersiden er en del af SECUBI, kan du blot bruge SECUBI's Cvr-nummer, hvis selskabet alligevel står for aktiviteten. Der burde ikke være problemer i at have mere end en indløsningsaftale pr. cvr-nummer...

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)