Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig til at blive klogere

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 12. Mar 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er

 

Jeg søger lidt inspiration fra jer ;-)

 

Jeg er blevet tilbudt at hjælpe, sammen med en håndfuld andre, med at klæde de kære politikere fra Randers på, vedrørende erhvervs og iværksætteri området.

 

Det foregår på den måde at jeg, sammen med en håndfuld iværksættere, vil blive placeret foran en håndfuld politikere. Iværksætterne vil være en blandet flok fra forskellige brancher og alder. Her skal vi så fortælle om vores erfaringer vedrørende iværksætteri.

 

Jeg vil selvfølgelig tage udgangspunkt i mig selv og min situation. Min situation hedder: Hvordan er det at forsøge sig som selvstændig i Randers, når man lige er blevet færdig med sin uddannelse og ikke har nogen erhvervsmæssig erfaring.

 

Jeg har taget speciale i iværksætteri som markedsføringsøkonom – det failede totalt! Bedre iværksætteri skal der til gennem uddannelser. Meget mere praksis og meget mindre teori. Teorien lærer man gennem erfaring. Erfaring er det der søges. Mere fokus på vigtigheden ved at opbygge netværk.

 

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogen af jeres tanker og erfaringer, med jeres kommune, ved opstart af virksomhed, rammevilkår, hvad der skal til for at tjene penge osv.

Tak for din tid, kan du have en super weekend :-)

Venlig hilsen

Daniel Delaney

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)