Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelse af hjemmearbejde?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at nå dertil, hvor døgnets 24 timer ikke er nok. Men jeg har hverken lyst til eller mulighed for at ansætte en hjælpende hånd på fast timeløn.

 

De opgaver  der skal udføres kan let gøres ved hjemmearbejde og aflønning ville ske pr. enhed. Hvordan "ansætter" man sådan noget hjemmearbejde? Er der nogen forskel fra at ansætte en medarbejder mht forsikring, afløning, barselsfond og hvad der ellers skal betales til?

Jeg har for mange år siden mødt nogle damer, der sad hjemme og pakkede kuverter for et stort firma til 10 øre pr. enhed. Det er sådan noget jeg er ude efter.

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Jeg kender ikke til reglerne.

Men jeg ved at der er en del fodbold hold som tager sådanne opgaver for at rejse penge til ture osv. så måske den lokale fodbold klub kan hjælpe.

Ellers kender jeg et hold el to som kan hjælpe i Århus omårdet.

 

Mvh Kasper.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det for typer opgaver?

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Samme spørgsmål som mikkel. :D

Hvis du søger nogen til opgaven ville jeg godt være interesseret i det. har masser af tid til sådan noget :) (kim (a) dicm.dk - hvis det er jeg kan bruges til det.)

 

Kan desværre ikke være til meget hjælp angående selve spørgsmålet, da jeg ikke ved det, men vil følge med for kommer nok selv en dag til at få brug for svaret på det :)

 

Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke aktuelt lige nu.

Jeg er kun interesseret i at høre, om nogen kender reglerne for "ansættelse" af den type arbejde. Det kan vel sidestilles med pakkearbejde, hvor den ansatte afregnes pr. stk der pakkes.

Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sålænge jeg ikke har reglerne på plads tør jeg ikke hyre nogen til jobbet. Det drejer sig mere konkret om samlearbejde  (læs: nørklejob) og det vil ikke være synderlig godt betalt :) Derfor denne søgning på reglerne :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

er det noget med papir så hør provensforlaget i Randers, de har "hjemmearbejdere"

De har også en hjemmeside, ved de også aflønner pr enhed.

Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Får jeg ikke et svar her skader det jo aldrig at spørge andre steder :) Tak for info.

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Babytex:

Får jeg ikke et svar her skader det jo aldrig at spørge andre steder :) Tak for info.

Hvis ikke du får svaret herinde, men andet steds fra, så håber jeg at du vil skrive svaret her i tråden, så andre Amino'er kan få glæde af svaret senere. Smile

Mads Madsen

Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Så absolut da :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)