Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg betale

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Selv om det er B2B så så skal der da være en varer el. ydelse

Det er helle ikke nok nok at jeg leverer en bekræftelse til mine kunder og sender en regning. Det står helle på min bekræftelsen at mine maskiner virker, det er lidt en selvfølgelse.

Jeg er jeg meget taknemlig for Jeres indlæg. Syntes der et fint at få det frem. Da der nok en mange nye som starter virksomhed og er lette offer for disse virksomheder.

 

 

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

De har sendt mig et screenshot med min ET søgeord hvis de viser der virker.

Så der en ingen tvivl om hvordag produket skal forståes, og han også sælgeres salgstale på min telefon. Har erfaret at der i mange tilfælde en MEGET forskel på salgstalen og der færdige resulte.

Så med det samme der en nogle som vil sælge mig noget optager jeg samtalen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

jk-udlejning:

Selv om det er B2B så så skal der da være en varer el. ydelse

Det er helle ikke nok nok at jeg leverer en bekræftelse til mine kunder og sender en regning. Det står helle på min bekræftelsen at mine maskiner virker, det er lidt en selvfølgelse.

Jeg er jeg meget taknemlig for Jeres indlæg. Syntes der et fint at få det frem. Da der nok en mange nye som starter virksomhed og er lette offer for disse virksomheder.

Enig og nu håber jeg seriøst ik firmaet læser med i denne tråd, for så har de fået nogle fif til at levere produktet... Det tager 5 min at opsætte en blog med tekst og søgeord, og hvis det er den månedlige pris for det, så er det jo forrykt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville aldrig betale sådan en regningen uden stor kamp.

Firmaet ved at de fusker og med lidt held er det også den viden som gør, at de ikke er villige til at tage sagen hele vejen til retten hvor du får lov at fremstå som den hæderlige erhvervsdrivende der, foran kameraer og med Ekstra Bladets "Velkommen på forsiden" journalister ved din side lader historien rulle.
Okay, ønsketænkning fra din side af, men med mindre du er røget ind i nogle af de værste fuskere, så er overstående ikke ligefrem deres ønsketænkning.

Gør indsigelser, returner inkassotrusler og meddel dem generelt hvor de kan stikke deres regninger hen. Gør opmærksom på, at du har dokumentation for at sælgeren har groft vildledt dig og at du derfor ikke mener at aftaleindgåelsen er korrekt eller gyldig.

Hvis du giver efter overfor dem, så risikerer du at der kommer flere regninger. Du har givet dem accept af, at du både er et let offer og at deres aftale med dig er gyldig. Lige pludselig finder de noget med småt som siger, at du har bundet dig i mange flere år og så tager helvedet med dem ingen ende. Diverse telefonbogssælgere og andet skidt har brugt disse metoder i alt for mange år.

 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sig at du har kontaktet DR's Kontant, TV2's Basta og EB med henblik på at få firmaets forretningsmetoder frem i lyser. Du tilbyder dog at 'lukke din mund' hvis de dropper din regning.

Hvem betaler Google? Der er vel indsat nogle penge på kontoen? Har du adgang til den adwords konto?

 

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

maelstrom:

Sig at du har kontaktet DR's Kontant, TV2's Basta og EB med henblik på at få firmaets forretningsmetoder frem i lyser. Du tilbyder dog at 'lukke din mund' hvis de dropper din regning.

Hvem betaler Google? Der er vel indsat nogle penge på kontoen? Har du adgang til den adwords konto?

De kører den højst sandsynligt i deres egen MCC konto. 

Men hop dog truslen med kontant osv. over. Den er trods alt lidt brugt - ligesom truslen med amino.dk.

@Kevin / JK Udlejning:
Min personlige mening er, at du har indgået en aftale, som du ikke helt har vidst hvad er. Det er desværre faktum og det skriver du også tidligere. Jeg ville bare betale de 2200,- og så finde nogle andre til at lave det for dig, hvis jeg var dig. Du har skrevet under en ordrebekræftelse, som de i realiteten overholder, da de ikke lover noget som helst. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Om de holder hvad de lover eller ej, det må retten afgøre. Hvis det kommer der til.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville annulere aftalen per email og aldrig betale regningen. Regningen er næsten lille til fogedretten, men skulle den alligevel havne i byretten, hvor den skal hen før fogedretten, så gad jeg godt se den dommer, der ville dømme dig skyldig i at have købt kejserens nye klæder uagtet manglefulde aftaler.

Hilsen, Robert

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar til Jer alle sammen.

Sker der nyt i sagen, skal jeg nok tilføje det.

 

Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærgerligt...

men det er et begrænset beløb. Du kommr til at betale det samme for juridisk hjælp, ærgrelser og din egen tabte fortjeneste for den tid du lægger i at kontakte rundt omkring.

Nægt at betale på grund af bristede forudsætninger - jfr. tlf. samtale + kontrakt - annoncen er inaktiv.

Sørg under alle omstændigheder for at du samtidig har opsagt kontrakten.

Hvis det bliver alt for problematisk så betal - men sørg for at du har dokumentation for indsigelser. og søg evt. et hurtigt forlig - betal dem f.eks. 1500,- med bekræftelse af at du er ude af aftalen.

Advar venner og bekendte, forretningsforbindelser etc. mod at bruge selskabet.

Kom videre med din forretning

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)