Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, billede fra png til jpg - nogen der kan hjælpe??

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Det er faktisk lidt mange billeder, derfor håbede jeg på der var en nem måde og gøre tingene på - det jeg ikke forstår er at når man trykker på produktet på hjemmesiden, så åbner det i et nyt billede (browser) hvor det kun er billedet af produktet og så total hvid baggrund - jeg kan så kun gemme som png eller bitmap og så når jeg skal åbne det igen så laver den det sjov?

Kan man på en eller anden måde gemme i jpg direkte fra browseren?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Nu er det downloadet, det ser godt ud, nu prøver jeg så og åbne min png fil, og kan se at mit produkt er fuldstændig outlinet, dvs. uden baggrund og måske også derfor det laver ged i paint, MEN nu når jeg åbner billedet i det nye program, så åbner billedet som baggrund, jeg kan sagtens lægge lag på, men jeg kan ikke få lov og lægge en baggrund bag "baggrunden" - nogen ideer til dette?

Bendtsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror jeg har løst det - TUSIND TAK FOR HJÆLPEN ALLE ;)

Nu kan jeg hvertfald være billederne bekendt, så det ikke ligner noget amatør skidt...

Bendtsen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bendtsen:

Tror jeg har løst det - TUSIND TAK FOR HJÆLPEN ALLE ;)

Nu kan jeg hvertfald være billederne bekendt, så det ikke ligner noget amatør skidt...

Bendtsen

Godt du fik det løst. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (16 indlæg)