Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ALT fra Japan ..

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg kan tilbyde at hjælpe med eksport/import af alt fra det Japanske marked.. Så hvis der skulle være nogle der er interesseret, er i velkomne til at kontakte mig, til en god snak..  -> ykcor.mbs@gmail.com

 

Med Venlig Hilsen

Michelle

 

Fra hedehusene
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken varer kan du tilbyde?

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis..

Jeg kan tilbyde stort set alt, jeg finder lige det du skal bruge..
Har du noget i tankerne ?

MVH
Michelle

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne måske være interesseret.

Men hvordan virker det med bestilling og lign.
Er der et minimum af colli per bestilling?
Hvor lang tid tager en levering?

Jeg kunne godt finde på at starte en Japansk gadget og figur side op.

 

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

Hej Lassmi..


Det lyder rigtig spændende..

 

Jamen, det hele er sådan set op til dig.. du bestemmer selv hvad, hvor meget og hvor lidt du vil købe.. Og du bestemmer selv hvor meget der skal sendes afsted sammen, vi kan godt have noget liggende, så hvis du køber en enkelt ting behøver vi ikke sende det med det samme.. ( jo mere jo billigere, i nogle tilfælde)
Du siger hvad du skal bruge af forskellige ting, jeg finder dem, og evt. i starten kan jeg sende lidt billeder og lign. for at sikre at det er det korekte jeg finder..

Med hensyn til levering, så kommer det helt an på hvordan vi får det sendt..
Det kan sendes via Japan Post Service:
EMS = Express Mail Service - tager ca. 2 - 3 dage til Danmark..
SAL = Economy Air - tager ca. 3- 5 dage til Danmark..
Surface SEA = Sea Freight - tager ca. 6- 9 uger til Danmark.. (Helt klart det billigste)
*Alle sammen er alm. pakke post, og bliver leveret af Post Danmark når det er i Danmark.

Prisen som delen koster, kalder vi "part cost", der til kommer der bank gebyr for at betale sælger, evt. fragt til os, samt vores commission (fortjeneste), og til sidst fragt til Danmark og bank gebyr for international overførsel eller PayPal (PayPal er nemmest og ofte billigst) da gebyret på vores side er 4,000yen.. PayPal gebyret er 4%..

 

Mvh Michelle

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lad os finde ud af noget mere.

Hvis jeg opsætter en .com portal.

Er det så muligt at du videresender varen ikke til mig men til kunden som betaler?
Det vil sikre hurtigere levering og mindre forsendelse omkostninger.

Kom med nogle forskellige billeder af PVC figure gerne flere end de 4 serier.
Melancholy of Haruhi PVC Figure.
Bleach
Lucky star
Evangelion

Jeg har mine penge låst i andre projekter for tiden men er noget jeg gerne ville fokusere på i 2010, ideen var at lave en .com side og udvide med flere og flere produkter, men det ville starte på et hobby plan.

Det alt afgørende ville være prisen og kvaliteten af produkterne.

Hvis vi går ud fra der bliver opsat en paypal betalings funktion.
Kan du så ikke lave en beregning på hvor meget en af de figurere du fremviser vil koste for kunden, med udgangspunkt at det f.eks. er en dansk kunde (din udregning, skal være uden mit overskud  af prisen)

 

Hvor befinder du dig? i Japan eller?

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Michelle Sørensen:

Hej..

Jeg kan tilbyde at hjælpe med eksport/import af alt fra det Japanske marked.. Så hvis der skulle være nogle der er interesseret, er i velkomne til at kontakte mig, til en god snak..  -> ykcor.mbs@gmail.com

 

Med Venlig Hilsen

Michelle

 

Hej

Det lyder spændende da japanere er meget vanskelige at gøre forretning med bl.a pga. sproget.

Må jeg spørge til hvad dine forudsætninger er siden du kan tilbyde import / export  på så svært et marked.

 

Mvh

Ravn

 

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej lassmi..

Ja, med hensyn til at kunne sende direkte til kunden er det intet problem hvis betalingen er via paypal.. da der også er mange andre af vores kunder der betaler via paypal..

Jeg ikke er klar over hvad PVC Figure er, så kan du ikke vise, eller give et hint til hvad det er, så det er det rigtige jeg finder .. Derefter kan jeg godt give en ca pris.. Prisen du får er opgivet i JPY - og så kan du evt. selv sætte kursen på din side til at vise DKK, Euro, eller USD eller hvad du nu vil...

Er det muligt vi kan kommunikere via mail fremover, da jeg finder det meget nemmere.. ykcor.mbs@gmail.com

Lige nu er jeg i Danmark, men rejser frem og tilbage, da vi ikke kan være der nede i længere tid end 3 måneder af gangen, på grund af visum reglerne ..

 

Mvh Michelle..

Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn..

 

Mine forudsætninger er at jeg har en del rigtig gode kontakter i Japan, på grund af min kæreste exportere biler og dele fra Japan .. Disse kontakter er tilflyttere der har giftet sig med Japanske nationaliteter, derved er sproget intet problem .. Jeg selv og min kæreste er i Danmark lige pt, da vi kun kan være i Japan 3 måneder af gangen, på grund af visum reglerne..

Håber det er svar nok..

Mvh Michelle

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Email er sendtSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)