Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp forældreløse afrikanske børn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet involveret i et velgørenhedsprojekt i Tanzania. Projektet er i gang og har et meget akut pengebehov.
Jeg har derfor besluttet - denne ene gang - at forsøge at rejse en lille sum i en fart ved at bruge mit professionelle netværk. På længere sigt skal jeg lave "rigtig fundraising" for projektet.

Projektet The Orphan Games køres af den dansk registrerede non-profit-organisation Wheels of Action.

Det går kort sagt ud på at lave en slags "olympiade" for forældreløse børn i tre byer i Tanzania.
Det, som har fået mig til at "falde for" projektet er, at de ikke blot afholder dette ene arrangemnet, men opbygger et netværk blandt de børnehjem og "carecenters", som arbejder med de forældreløse børn.

Jeg vil bede dig om at sponsere projektet.

Det ligger ikke helt fast, hvad du får igen - ud over den gode samvittighed, men der bliver sørget for en form for synlighed for de sponsorer, der ønsker det. Om den er pengene værd, kan jeg ikke hverken love eller vurdere - helt ærligt...

Jeg sælger tre forskellige sponsorater:

  1. Lille sponsorat (1500 kr. + moms) - giver lille synlighed
  2. Større sponsorat (5000 kr. + moms) - giver 5 x  så stor synlighed som det lille
  3. Usynligt sponsorat (x kr. + moms) - giver ingen synlighed

Send mig en mail, hvor du skriver størrelsen på dit sponsorat i emnefeltet og dine kontaktoplysnigner i mailen - så får du nærmere besked om det praktiske.

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)