Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lyn-auktion - 10 plader Marabou

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo - vi vil have flere gadgets på sitet! Bemærk tidspunktet - og intet bud. Kan man forlods ønske Christoffer tillykke?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

160

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nielco IT - John Nielsen:

160

Ja, det er fair, Christoffer.
Jeg kom for sent til en gang chokolade.
Tillykke. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, Nicolai Frisch! Så er det op til dig. Hvordan var sekundviseren indstillet - er kl. 18.00 rettidigt? Hvem har vundet?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

John har ret, man bestemmer selv tidszonen i profilen.

Vi har købt et fedt auktionssystem der bare mangler at blive integreret med Amino, men det er nævnt før, så kom vi desværre til at give opgaven til et fjols der skulle bruge 3 uger på at finde ud af at han ikke havde tid til det. Problemet er at systemet er lavet i ASP og det er der ikke mange der magter nu om stunder. Men det kommer og det bliver godt :-)

Dbh Martin

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Buddet skal være inden vores ur runder :-)

Men dejligt at se så stor interesse for vores Marked. Det bliver kun endnu federe når vi går live med vores nye auktionsplatform.

Lad os holde den gode stemning. Vi sætter 10 plader chokolade mere på højkant :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Laver du en separat tråd til den nye auktion? Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep - den er nu lagt op. Uret på vores server afgør sluttidspunkt. Dvs. når uret runder kl. 18:00 er det for sent at byde.

Og bare rolig. Vi har mere end 100 fede ting til vores auktion til en samlet værdi af mere end 150.000 kr. Venner af Amino har sørger for rigtigt mange ting til vores auktion. Og jeg kan garantere at hver en krone vi får ind på vores auktion sponseret af vores samarbejdspartnere og venner de går til udvikling af Amino og ikke nye fælge til Martins Porsche :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisch:

Og jeg kan garantere at hver en krone vi får ind på vores auktion sponseret af vores samarbejdspartnere og venner de går til udvikling af Amino og ikke nye fælge til Martins Porsche :-)

Aaah come on.. Den er da sølle med 155/45 på 15" stålfælge. Big Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)