Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bank Skift / Lån

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amion

 

Kan det virklig passe  at der i dette lille land som Danmark ikke er nogle banker der tager en som kunde der er som mig af uforsigelser er kommet i RKI ikke med min gode vilje jeg står og skal bruge 120.000 kr så er jeg nemlig ude af dette der RKI og det bræmser mig virklig bla. med brænstof kort og lisaing af anden kassevogn men håber der er en eller anden der kan hjælpe mig

P.S

Har ikke et hus så man kan få fri værdien ud af har kun en lejelighed som er lejet

 

Fra Horsens
Tilmeldt 22. Aug 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

LS-Transport:

Hej Amion

 

Kan det virklig passe  at der i dette lille land som Danmark ikke er nogle banker der tager en som kunde der er som mig af uforsigelser er kommet i RKI ikke med min gode vilje jeg står og skal bruge 120.000 kr så er jeg nemlig ude af dette der RKI og det bræmser mig virklig bla. med brænstof kort og lisaing af anden kassevogn men håber der er en eller anden der kan hjælpe mig

P.S

Har ikke et hus så man kan få fri værdien ud af har kun en lejelighed som er lejet

 

jeg undersøger om man kan få et banklån i enden sverige / Tyskland / norge eller skal man havde sin adresse der i det pågældene land før man evt kan få et lån der er der en der kender til det så lag mig hører om det er bare så desperat for at komme ud af rki mvh LS Transport

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

LS-Transport:
jeg undersøger om man kan få et banklån i enden sverige / Tyskland / norge eller skal man havde sin adresse der i det pågældene land før man evt kan få et lån der er der en der kender til det så lag mig hører om det er bare så desperat for at komme ud af rki mvh LS Transpor

Det er nærmest umuligt, hvis du ikke har et tilhørsforhold til de lande. Læs bopæl der. Det er forbundet med store omkostninger at administrere lån til udenlandske kunder, herunder evt. inddrivelse ved manglende betaling af afdrag.

Jeg tror den letteste måde er at få indgået en aftale omkring de 120.000 kr. og herunder måske få kreditor til at at accpetere at fjerne RKI-markeringen når du har betalt i eksempelvis 3, 4 eller 5 måneder....

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)