Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online gaming om penge...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey amino´s :)

Nogen af jer har måske hørt om www.fragmakers.com det er et nyt site/firma som prøver at starte op med online gaming om penge. Til at starte med counter strike 1.6.

Ideen er kanon, men det fungerer ik helt ordenligt for dem. Og hvorfor ikke henvende sig til en målgruppe der har penge til at spille i stedet for dem der stadig spiller vers 1.6 fra år 2000:)

HER KOMMER DET SÅ:

Jeg kunne vildt godt tænke mig at høre om der var andre der kunne se et potentiale i den her ide, om man kan nå at overhale fragmakers indenom ved jeg ikke ... MEN hvis man tænker på hvor mange sider der er hvor man kan odse på ex. fodbold unibet etc... ja så er der da helt sikkert også plads til et gaming site mere.

Ved ik hvor jeg skal hendvende mig med det her, ved ik hvem der arbejder med den slags systemer.

;MEN jeg har selv undersøgt "konkurrenten" ved at prøve det af. og jeg har sku fundet mange ting der kan gøres bedre:)

Håber der er andre der er friske på at debatere emnet og evt ved en masse. :)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes godt nok mange sider af dem, de er alle sammen helt nye. fragfighters, fragmakers etc.

 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil nu stadig gerne eje en af dem;)  Det skal "bare" være den bedste jo, og så længe de andre får et dårligt førstegangs indtryk så tror jeg stadig man kan nå at være med... det skal jo være fra starten for at det kan være rigtig fedt så man kan sælge sitet for en masse mia. om nogen år ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Der findes godt nok mange sider af dem, de er alle sammen helt nye. fragfighters, fragmakers etc.

Jeg har en stærk mistanke om at de alle sammen er lavet af samme virksomhed. De ser alle helt 100% ens ud og deres oversigter viser de samme servere.

 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis.... tror nu stadig der er penge i det hvir man får det skruet rigtigt sammen. Der må da være nogen it hajer der ved lidt om den slags der kan komme på banen snart :)

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle systemerne er solgt på licens af samme firma, som har udviklet selve platformen.

Så hvis du vil være bedre end alle de andre, kræver det du laver dit eget software - og så skal du have den store pengepung frem :O)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

præcis ja det skal være bedre software....   jeg tror på ideen så er selvf illig til at smide penge i.  Har ik nok selv men håber på der kommer en der arbejder med noget software programering el lign på banen som synes det ku være et spændende projekt som også tror på det og vil smide penge i.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)