Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du vores nye sælger?

Da jeg har fået tilknyttet en SEO ekspert (Søgemaskineoptimering) skal jeg bruge en freelance sælger til at sælge denne ydelse.

Det er ikke et krav at du i forvejsen ved en helt masse om SEO, men det er nødvendigt at du er villig til at læse om emnet så du har den grundlæggende viden. Jeg har en masse information om emnet jeg kan maile til dig.

Og der er bestemt heller ingen krav til din uddannelse eller erfaring. Alle der mener de kan sælge denne ydelse er velkomne til at kontakte mig.

Dit arbejde vil bestå i at finde potentielle kunder som typisk er virksomheder med webshops men også andre der vil drage fordel af at deres website ligger højt i google.

Næste trin er så at lave salget. Og det er helt op til dig om du gør det over tlf/mail/personligt møde.

Hvert salg udløser en provision til dig på 20% af salgsbeløbet.

Skriv hvis du er interesseret på sla@taenkkreativt.dk

Mvh. Søren Lander

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig

Jeg har sendt dig en mail Smile

Håber du kan bruge den til noget!

/allan

Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede fået en seriøs henvendelse. Men der er plads til flere sælgere.

Så hvis du er interesseret så skriv til mig og så vil jeg vende tilbage med mere information.

Der er mulighed for at tjene mange penge da ét enkelt salg typisk ligger på over 20.000,- og det er på trods af at vi har nogle af markedet laveste priser, så vores ydelse burde være let at sælge Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)