Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af skjorter (specifik forespørgelse)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en producent af bomulds-skjorter – fortrinsvist i Europa, men hvis kontrollen/kvaliteten kan garanteres, så også i andre verdensdele.

Der forelægger en klar beskrivelse af  designet, samt ønskede mønstre (der er tale om tre forskellige mønstre, men ét snit/design).

 

Jeg har brug for:

Prototype og der efter selling sample af skjorten INDEN placering af ordre – – jeg betaler selvfølgelig gerne for udvikling af disse, så det er fair and square.

– Sourcing af fabrics (poplin), samt buttons

– Ved produktion: påsyning af neck label, label og pakning (alt er designet)

 

Jeg agter at starte med at få produceret 500 enheder (fordelt på s,m, l, xl), alt efter prisen.

Jeg håber på nogle givtige svar.

 

Hilsen Lasse

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har kontakt til en dansk producent i Thailand, der leverer til Dansk Supermarked osv.

Send evt. en mail.

Mvh,

Michael

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Prototype kan jeg sagtens tage mig af og muligvis også noget af det andet. Jeg er uddannet konstruktør og modelsyer og har mit eget firma. Lad mig høre fra dig. Min mail er nannastr@yahoo.dk

 

Vh Nanna

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse


Send mig lige en email på: Janus@lindau.dk, da jeg ikke er hjemme lige nu har jeg ikke adgang til mine kontakter, men jeg kender vist mindst 2 som laver bomulds skjorter i stor stil inden for europa.

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Produktion i Kina på 500 stk. kan godt lade sige gøre. Super lækker poplin med stræk og Easycare behandling til omkring US$ 11,-. Jeg er producent i Kina så send mig specifikationer.

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Mit navn er Martin Biil Pedersen, fra Manila, Makati, Filippinerne.

Jeg ved hvad du søger, kvalitet mm. Jeg har kontakter til systuer, og skræddere af den ægte slags.

Kan jeg være behjælplig så send en mail med tegninger øvrige oplysninger prisindikation mm. på mbi@pacific-lion.com el. martin@ithouse.com

Mvh

Martin Biil Pedersen

Tilmeldt 13. Aug 16
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er det noget du stadig kan hjælpe med? :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)