Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Restlager sælges til engrospris.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi har et lille restlager fra vores forretning, efter vi har gjort status, som vi ønsker at sælge. Vi er ikke interesseret i at sælge enkelt stykker, men kun hele partiet eller dele af partiet. 
Send os en besked med bud hvis det har interesse, vi handler ikke åbent i tråden. Sidste bud er  kan gives d.1. Priserne er ex. moms

3 * GPS TRACKER (Min. 500kr. ex. moms pr. stk.)

Med 2 batterieer, vandtæt pose, magnet ryg, lader, ladestation, kabel

3* Tilbehør til GPS Tracker (Min. 70kr. ex. moms pr. stk)

Faststrømstilslutning til bilen, båden eller motorcyklen

3* Tilbehør på GPS Tracker (Min. 70kr. ex. moms pr. stk.)

12 Volts lader til cigartænderen til bilen

2* Digital miniramme nøglering (Min. 60kr. ex.moms pr. stk.)

1,5" skærm og plads til 130 billede.

20* MP3/MP4 afspillere 2GB (Min. 95 kr. ex.moms pr. stk.)

4*grøn, 4*sølv, 4*blå, 4*sort og 4*rød. Med lader, kabler, driver, gummi etui, høretelefoner og manual.
BEMÆRK: Hvis du er i tvivl, så er dette ikke på nogen måde en Ipod, men derimod en alm. Mp3/mp4 afspiller i smart design.

Varerne sælges som engros restlager, dermed kan der selvfølgelig gøres indsigelse hvis varerne har åbenlyse fejl eller mangler ved modtagelse, men vi behandler ikke reklamationer modtaget senere end  et par dage efter varerne er modtaget, da det som sagt er et restlager vi ønsker at komme af med. Og køber har derved selv ansvaret for at tjekke varerne ved modtagelse.

Skriv hvis i har bud i personlig besked til os, her over amino. Hvis det er under vores minimumspris har det ikke interesse.

Ser frem til at høre fra jer:-) Og håber at i tager godt imod vores restlagersalg her på amino, da vi forventer at vende tilbage hver 3 mdr. efter status med et nyt restlagersalg til jer.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:04

Kan man godt købe en varegruppe evt? Altså tage alle af en slags?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:05

Og du har så ik aktiveret PB... Lidt svært at kontakte dig så...

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg spørger sikkert dumt, men.........

du skriver at i sælger jeres restlager til ENGROSPRIS, og kun hele partiet. Hvor ligger fordelen i dette tilbud, frem for at købe direkte hos grossisten??

Hilsen Morten

p.s. jeg er ikke interesseret i varerne - jeg blev bare nysgerrig

Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 17:08

Hej

Det kan man godt.

Beklager at vi ikke har oprettet PB herinde. Vi er nye så ved ikke helt hvordan det hele hænger sammen.

Men jeg har oprettet en mail til formålet, stoffert-as@live.dk

Ser frem til at høre fra dig

Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 17:19

Hej

Det helt i orden, selvom det ikke er relevant skal du selvfølgelig have lov til at spørge:-)

Tilbuddet er som udgangspunkt henvendt til erhvervsdrivende, som vil sælge varerne videre. Jeg skulle mene at der var rig mulighed for at sælge varerne med profit. Som du kan se er antallet af varer meget lavt og jeg tror ikke at du får nogen producent til sende dig 3 kabler  eller 2 minirammer fra kina til den pris.

Jeg skriver ikke at det kun drejer sig om hele partiet, men jeg skriver at man kan købe hele partiet eller dele af partiet. Altså man kan godt nøjes med at købe nogle af varerne, men vi er bare ikke interesseret i at sælge enkelt stk.

Håber at jeg fik svaret på dine spørgsmål ellers skal du være velkommen til at skrive en mail til mig, så skal jeg nok besvare. Ønsker at holde tråden nogenlunde fokuseret på varerne, hvis du forstår hvad jeg mener:-)

Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:20

Hej

Jeg er interreseret i de 3 GPS tracker men ved du hvor lang tid batteri tiden er på dem?

Mvh

Christoffer Lanng

info@clskilte.dk

Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 09:41

Jeg har sendt en mail:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 00:21

Hej Allesammen...

Mig og kristoffer havde aftalt at jeg skulle købe alle Mp3 afspillerne... så da alt var klar og vi havde aftalt pris, så fik han et tilbud fra en anden og har så solgt den til den anden person.. selvom vi havde aftalt ALT...

Synes ikke det er god STIL !!!!!

Mvh. Emrah

emtokmak@hotmail.com

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Tilmeldt 18. Aug 09
Skrevet kl. 10:41

Jeg har bestemt ikke solgt til anden side:-( Jeg har ligget med omgangssyge i 2 dage hvor jeg ikke har besvaret mails og så har du skrevet sådan noget her. Grebet ud af den blå luft, jeg forventer at du trækker dit sidste indlæg tilbage.

Har netop skrevet til dig i dag med hensyn til  betaling osv.

Det er groft!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)