Vi har et lille restlager fra vores forretning, efter vi har gjort status, som vi ønsker at sælge. Vi er ikke interesseret i at sælge enkelt stykker, men kun hele partiet eller dele af partiet. 3* Tilbehør til GPS Tracker (Min. 70kr. ex. moms pr. stk) 3* Tilbehør på GPS Tracker (Min. 70kr. ex. moms pr. stk.) 12 Volts lader til cigartænderen til bilen 2* Digital miniramme nøglering (Min. 60kr. ex.moms pr. stk.) 1,5" skærm og plads til 130 billede. 20* MP3/MP4 afspillere 2GB (Min. 95 kr. ex.moms pr. stk.) Varerne sælges som engros restlager, dermed kan der selvfølgelig gøres indsigelse hvis varerne har åbenlyse fejl eller mangler ved modtagelse, men vi behandler ikke reklamationer modtaget senere end et par dage efter varerne er modtaget, da det som sagt er et restlager vi ønsker at komme af med. Og køber har derved selv ansvaret for at tjekke varerne ved modtagelse. Skriv hvis i har bud i personlig besked til os, her over amino. Hvis det er under vores minimumspris har det ikke interesse. Ser frem til at høre fra jer:-) Og håber at i tager godt imod vores restlagersalg her på amino, da vi forventer at vende tilbage hver 3 mdr. efter status med et nyt restlagersalg til jer.
|
Kan man godt købe en varegruppe evt? Altså tage alle af en slags?