Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investering i erhvervsejendomme

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Heyy

Har set på nogle forskellige investerings ejendomme som jeg godt kunne tænke mig at invester i, det er både erhvervsejendomme til udlejning til industri og kontorlokaler ,og ejendomme til udlejning til private. alle de ejendomme jeg har set på har et årligt netto afkast på 5-10 %

Dertil skal siges at alle de ejendomme jeg har set på er fuldt udlejet, og flere af erhvervsejendommene har en uopsigelig lejekontrakt på 10 år og 1 år husleje i depositum.

Har kun en bil at stille sikkerhed i, den har en værdi af 200.000 kr

Dog vil jeg hæfte personligt og banken har jo sikkerhed i de forskellige ejendomme.

Kan jeg få en total totalfinansiering af banken til investering i de ejendomme ?

Hygge

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nu skriver du ikke hvilket beløb du skulle låne, men når du nævner investeringsejendom , taler vi sikkert om mange mill., og derfor lyder din "sikkerhed" meget lille. Din personlige økonomi kan selvfølgelig være rigtig god, men du må forvente meget konservative vurderinger fra banken, ligesom du selvfølgelig må opstille detaljeret budget når du kontakter dem. Jeg har sel kammerat som igennem de sidste år har måtte kæmpe for rimelig langsigtig finansiering, så kravene fra bankerne vil helt sikkert være skrappe.

Mvh

Jesper

www.sliknet.dk

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

ROXY:
Kan jeg få en total totalfinansiering af banken til investering i de ejendomme ?

Mit bud er nej! De fleste banker vil nok forventer minimum 20% egenfinansiering og måske endda mere i disse tider.  Hvis din eneste sikkerhed er bilen så bliver det op af bakke.

Husk at der ikke er gratis hverken at låne eller drive en ejendom.

Henrik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)