Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import af babytøj fra Kina

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Shanghai
Tilmeldt 28. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Kaere Fernett



Jeg hedder Jens Christensen og repræsenterer et Skandinavisk produktionsselskab I Shanghai Kina. Vi startede for snart to år siden et samarbejde med en meget etableret produktions virksomhed Tex-Prestige Shanghai. Vi har siden da samarbejdet om, produktionen af blandt andet Melton i Danmark og Cicatriz i Sverige. Vi der servicerer vores Danske og svenske kunder udgør kun en lille del af vores Shanghai kontor, men vi er helt klart de mest effektive og mest professionelle. Vi tilbyder et prisniveau og et serviceniveau der fuld ud lever op til vores nuværende kunders krav. Vi hjælper altid med små ændringer og kommer altid med professionelle løsningsforslag på eventuelle problemer med produkter. Shanghai Tex-Prestige har produceret børnetøj til Europa i snart 15 år og har 11 meget troværdige fabrikker under sig, der kan producere alle designs i all kvaliteter. Vi er meget interesserede at starte et samarbejde med nye kunder så hvis i har lyst til at starte en dialog vil vi svare på alle spørgsmål i eventuelt måtte have. 
 


Bedste hilsner

 

Jens Christensen


Kinakontakten Vi assisterer Scandinaviske virksomheder i indkøb og produktion på det kinesiske marked.

Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er kineser, dansk gift og boet i DK en del år. Jeg arbejder bl.a. med at finde de rigtige varer til de rigtige priser og kvaliteter i Kina. Så send en PM - måske kan jeg hjælpe dig.

 

mvh

 

Lotus

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

Jeg kan godt forstå at det kan virke håbløst fra Danmark. Jeg bor selv i Kina (Shanghai), og har efterhånden opbygget et stort netwærk af både kinesere her, både venner, samarbejdspartnere og kunder. Da jeg selv er gravid har jeg været rundt og kigge på babytøj, og hvor er der meget og hvor er det bare ekstremt billigt i forhold til i Danmark. Du er velkommen til at kontakte mig, jeg har også tidligere samarbejdet med www.skovhao.com som jeg kan anbefale.
Venlig hilsen

Siv

Tilmeldt 30. Dec 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er fordi de babytøj som findes på engros markeder i kina ikke passer til europæiske standarder. Der er stor forskelle med tøj sælges i kina og tøj eksporteres til europa.

 

Vi kan hjælpe dig med alt indenfor børnetøj - men KUN handler med tøj af Oeko-tex standard 100 eller andre miljø-venlig standarder. Der er minimum købs-krav. Høj Kvalitet.

Det har vi haft stor succes med til det tyske marked.

Vi er et dansk firma i københavn som har datterselskaber i beijing (nord-kina), hangzhou/wenzhou/ningbo (ca. 3timer kørelse fra shanghai), shenzhen/guangzhou,(grænse til hongkong).

 

 

med venlig hilsen

 

 

Zhang

Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre noget mere om hvad I kan levere, vi står og er ved at oprette en web-shop med børnetøj. Men det er jo en jungel at finde rundt i.

Skriv gerne vil mig, hvis du ville have interesse i et muligt samarbejde.

-Pernille

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Pernille:

Tumei Shanghai kan sandsynligvis hjælpe dit projekt, fordi vi har gode forbindelser til systuer i Kina.

Jeg kan altid kontaktes på bms4242@elrotel.dk og bms4343@elromail.dk

Med venlig hilsen

Wei-shi Shen

Tumei DK

Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hello

Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

r

Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du må gerne sende en besked til mig er på udkik efter børnetøj fra Kina

Tilmeldt 14. Mar 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg og min veninde er på udkik efter mulige importører af børnetøj fra Kina da vi går med drømmen om at blive selvstændige så tillod mig lige at kontakte dig

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)